LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ο βασιλιάς του ντριφτ
Οδηγώντας Husky Fun
Διαβάστηκε από 75220 αναγνώστες
Η διασκέδαση πάνω στη σέλα του SM είναι δεδομένη. Όποια ώρα της ημέρας, όποια και αν είναι η ψυχολογία σας, τη στιγμή που θα ανεβείτε στην σέλα του το Husky θα σας χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο. Ο κινητήρας θα ξυπνήσει με τη χρήση του τσοκ και το τραχύ δούλεμά του θα σας ανεβάσει τη διάθεση. Τα σκασίματα σε κάθε κλείσιμο του γκαζιού και ο τρόπος που ανεβάζει στροφές δε θα σας αφήσουν σε ησυχία. Η δύναμη του μονοκύλινδρου είναι πολλή, αλλά έρχεται και γραμμικά με μικρές, γαργαλιστικές, δόσεις έξαρσης στην απόδοσή του. Με λίγη υπομονή ακόμα και η 6η σχέση θα μπει στον κόφτη, με το ψηφιακό κοντέρ να δείχνει 168 χ.α.ω. και το Husky ατάραχο, όντας μία από τα πιο σταθερές μοτοσικλέτες της κατηγορίας του. Όπως ίσως καταλαβαίνετε, στις ανοικτές στροφές το SM έχει συμπεριφορά street μοτοσικλέτας, τι γίνεται όμως στα κλειστά, όπου και το στοιχείο κάθε Motard μοτοσικλέτας; Η καλή κατανομή των μαζών και τα λίγα κιλά ισορροπούν το μεγάλο μεταξόνιό της και το σύνολο είναι ευέλικτο. Στην καρδιά της στροφής το Husky είναι σταθερότατο, ενώ η μοτοσικλέτα σου επιτρέπει τη διόρθωση της τροχιάς ή τα φρένα μέσα στη στροφή. Ο γραμμικός κινητήρας, το άριστο κοντρόλ της μοτοσικλέτας και το πολύ καλό πίσω αμορτισέρ θα σας επιτρέψουν να χουφτώσετε δυνατά το γκάζι στις εξόδους και κάτω από πλήρη έλεγχο το SM θα μπορέσει να επιταχύνει εντυπωσιακά. Εκεί όμως που πραγματικά το SM 610 i.e. παίζει δίχως αντίπαλο είναι στα γλιστερά κλειστά κομμάτια όπου ακόμα και με τους τροχούς της μοτοσικλέτας να έχουν ξεπεράσει το συντελεστή τριβής ο οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο.

 
 Husqvarna SM 610 I.E
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Λιτό και εντυπωσιακό
Οδηγώντας Husky Fun
Πλαίσιο: Πιστοποιημένο από τους αγώνες
Κινητήρας: Με σταθερούς και δυνατούς παλμούς
Αναρτήσεις: Μαγικό χαλί σε όλες τις συνθήκες
Φρένα: Δύναμη και αίσθηση
Εργονομία: χρυσή τομή
Συμπέρασμα Σε ιδανικές αναλογίες


Τελευταίες Ειδήσεις

Suzuki GSX-8T: Με Νέο-Ρετρό σχεδιασμό από τα 60ς και νέο κινητήρα 83 ίππων

Πόσο συμβατά είναι τα όρια ταχύτητας με τη σημερινή πραγματικότητα;

Italjet Roadster 400: Με ρετρό-φουτουριστικό σχεδιασμό, 41,5 ίππους και DLAS μπροστινό

Moto Morini Rumble 2026: Νέο bobber 350 V-Twin με vintage underground χαρακτήρα

180 κλήσεις από κάμερες σε 2 ημέρες: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει τον ΚΟΚ στο Gov.gr

Bridgestone Battlax T33: Sport Touring και Mega ADV ελαστικό, δίγομο και με αυξημένη ανθεκτικότητα

EICMA 2025 – Harley Davidson Nighster Special: Με 91 ίππους , οθόνη TFT και κάθισμα για συνεπιβάτη

ZXMoto 500F & 500RR: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά για τις νέες 500άρες

EICMA 2025 – SWM Super SIX6: «Thumper» με κινητήρα 644κ.εκ. από τα παλιά και Euro 5+

EICMA 2025 – Harley- Davidson Breakout: O εντυπωσιακός Milwauakee- Eight 117 κινητήρας με τα 104 άλογα

CFMOTO V4 SR-RR Prototype: Η κινεζική superbike μπαίνει στο παιχνίδι με ήχο… φωτιά! (ΒΙΝΤΕΟ)

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ