net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Ο βασιλιάς του ντριφτ
Κινητήρας: Με σταθερούς και δυνατούς παλμούς
Διαβάστηκε από 41704 αναγνώστες
Ο μονοκύλινδρος κινητήρας του TE 610 έχει χωρητικότητα 576,28 κ.εκ. και η τροφοδοσία του γίνεται μέσω ψεκασμού της Mikuni. Φυσικά η μοτοσικλέτα διαθέτει αισθητήρα L και καταλύτη στο τελικό (λίγο περίεργα για ένα Husqvarna όλα αυτά, δε νομίζετε;). Η Husqvarna προσπάθησε όσο ήταν δυνατόν να αποφύγει τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα και το τσοκ του κινητήρα, όπως ίσως πιστεύετε, δε γίνεται αυτόματα αλλά από μια διακριτική σκανδάλη στα αριστερά χειριστήρια. Η προσπάθεια της Husqvarna στον κινητήρα του SM έγινε με σκοπό να γίνει περισσότερο αξιόπιστος και πιο πολιτισμένος σε λειτουργία, κάτι που γίνεται άμεσα αισθητό με το σύνολο να δουλεύει σφύζοντας από υγεία. Συμπλέκτης και σασμάν, διατηρώντας τις αγωνιστικές τους καταβολές, έχουν ραφιναριστεί, κάτι που κάνει το σύνολο ιδιαίτερα λειτουργικό.

 
 Husqvarna SM 610 I.E
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Λιτό και εντυπωσιακό
Οδηγώντας Husky Fun
Πλαίσιο: Πιστοποιημένο από τους αγώνες
Κινητήρας: Με σταθερούς και δυνατούς παλμούς
Αναρτήσεις: Μαγικό χαλί σε όλες τις συνθήκες
Φρένα: Δύναμη και αίσθηση
Εργονομία: χρυσή τομή
Συμπέρασμα Σε ιδανικές αναλογίες