net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Η επιστροφή στα café racer
Φρένα
Οι ιταλικές μοτοσικλέτες είναι φημισμένες για τον πλούσιο περιφερειακό εξοπλισμό τους, κάτι που δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση και για το 1200 sport. Τα πρότυπα του παρελθόντος, από όπου και είναι εμπνευσμένη η μοτοσικλέτα, έχουν μπει λίγο στο περιθώριο στον τομέα των φρένων, με τον εμπρός τροχό να διαθέτει δύο δίσκους 320 χιλ. σχήματος μαργαρίτα. Οι δαγκάνες των μπροστινών δίσκων, είναι τεσσάρων εμβόλων και είναι ιδιαίτερα όμορφες από πλευράς εμφάνισης, μιας και είναι βαμμένες χρυσές. Πίσω ο δίσκος έχει την ασυνήθιστα μεγάλη διάμετρο των 282 χιλ. και ενεργοποιείται από δαγκάνα δύο εμβόλων. Φυσικά αυτή η “ακραία” λύση στο πίσω σύστημα πέδησης οφείλεται τόσο στο γεγονός της αδράνειας του άξονα, όσο και στην κατανομή του βάρους στο πίσω μέρος της μοτοσικλέτας.

 
 Moto Guzzi 1200 Sport
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Ιταλικό ντιζάιν με γερμανική ποιότητα
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Πλαίσιο Ψαλίδι
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ