net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Κομμένα τα αστεία!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 52274 αναγνώστες
Η ουσία της ανανέωσης
Η τοποθέτηση συστήματος ηλεκτρονικού ψεκασμού στον κινητήρα της Kymco είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της ιπποδύναμης, η οποία φτάνει πλέον τους 22 ίππους στις 8.250 σ.α.λ. αλλά και μια μικρή μείωση της ροπής, η οποία δεν ξεπερνά πλέον τα 2,1 kgm στις 6.500 σ.α.λ.. Νέος είναι και ο λόγος συμπίεσης, ο οποίος ανέρχεται στο 10,6:1. Πέρα από τους αριθμούς, πάντως, η “συμπεριφορά” και οι δυνατότητες του κινητήρα δεν έχουν αλλάξει ιδιαίτερα από το προηγούμενο μοντέλο. Δύναμη υπάρχει μπόλικη χαμηλά, το ίδιο και ροπή, στις υψηλές στροφές, όμως, θα σου θυμίσει πως οδηγείς ένα ογκώδες scooter 250 κ.εκ., καθώς δε θα συνεχίσει το ίδιο δυναμικά.

 
 Kymco Xciting 250i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι / ¶νεση
Σχεδιασμός / Αισθητική
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ