net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Κομμένα τα αστεία!
Φρένα / Αναρτήσεις
Διαβάστηκε από 52298 αναγνώστες
Με ελάχιστους περιορισμούς
Το σύστημα συνδυασμένης πέδησης και η δύναμη του πίσω φρένου είναι αρκετά για να σταματήσουν άμεσα και με ασφάλεια το Xciting, με το, ομολογουμένως, αδύναμο μπροστινό να παίζει δευτερεύοντα ρόλο. Παρόλο που στον μπροστινό τροχό συναντάμε δύο δίσκους, η δύναμη είναι λίγη και οφείλεται στο γεγονός ότι η δεξιά μανέτα ενεργοποιεί μόνο τον έναν, αφήνοντας τον άλλον στην αριστερή και στο σύστημα συνδυασμένης πέδησης. Οι αναρτήσεις είναι σχετικά σφιχτές, ώστε να διατηρούν σταθερό το scooter, ακόμη και υπό κλίση. Ακόμη κι έτσι, όμως, δεν πρόκειται να στερήσουν παρά λίγους μόνο πόντους άνεσης, καθώς ο αναβάτης θα ζητήσει μαλακότερες μόνο σε λακκούβες και σαμαράκια, εκεί όπου θα κάνουν την εμφάνισή τους κάποιοι κραδασμοί.

 
 Kymco Xciting 250i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Χώροι / ¶νεση
Σχεδιασμός / Αισθητική
Κινητήρας
Φρένα / Αναρτήσεις
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ