LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Share

Test καινούργιων

Test καινούργιων
Ο τολμών νικά
Κινητήρας: Όχι από το ράφι!
Διαβάστηκε από 65058 αναγνώστες
Εντυπωσιακός σε απόδοση ο νέος κινητήρας του Hornet. Γραμμικός και δυνατός σε όλο το φάσμα στροφών.
Η ουσιαστικότερη αλλαγή που έχει δεχθεί το νέο Hornet είναι ο κινητήρας του. Αν και για την κατηγορία ο κανόνας λέει πως οι μοτοσικλέτες χρησιμοποιούν κινητήρα παλαιότερων supersport μοντέλων της εκάστοτε εταιρίας, δε συνέβη το ίδιο και με το νέο Hornet. Ο ολοκαίνουργιος κινητήρας που σχεδίασε η Honda για το CBR 600RR του 07 ταίριαξε γάντι και στο νέο Hornet. Τα χαρακτηριστικά που φέρει αυτός είναι οι πιο compact διαστάσεις, τα λιγότερα κιλά (5) και η καλύτερη απόδοση. Η πολύ καλή εντύπωση που μας είχε αφήσει ο ίδιος κινητήρας στο CBR 600RR, αν και διαφοροποιημένος σε απόδοση, στο Hornet προκαλεί τους ίδιους θετικούς συνειρμούς. Τα χαρακτηριστικά λειτουργίας του αγγίζουν το ιδανικό, κάτι που σίγουρα θα ζηλέψει ο ανταγωνισμός, μιας και, αν και θέλει, δεν καταφέρνει πάντα με επιτυχία να διαθέτει γραμμική και ελαστική απόδοση από τους κινητήρες του. Δυνατός, εύστροφος αλλά και γραμμικός σε όλο το φάσμα στροφών, εντυπωσιάζει ακόμα περισσότερο αξιολογώντας πως πρόκειται για το τετρακύλινδρο 600 κ.εκ. με supersport γονίδια. Το μέγιστο νούμερο ιπποδύναμης είναι 100,5 ίπποι στις 12.000 σ.α.λ. και το αντίστοιχο της ροπής στα 6,4 kgm στις 10.500 σ.α.λ. ( CBR 118,9 ίπποι / 13.500 - 6,7 kgm/ 11.250 σ.α.λ.). Τα νούμερα από μόνα τους το φέρνουν στην πρώτη θέση (στην κατηγορία των naked 600), ενώ η απόδοσή του μειώθηκε σε σχέση με την αντίστοιχη του CBR ώστε τα μέγιστα νούμερα απόδοσης να εμφανίζονται χαμηλότερα, αλλά και να ενισχυθεί ακόμα περισσότερο η μεσαία περιοχή στροφών του κινητήρα. Για να επιτευχθεί το παραπάνω, ο κινητήρας διαφοροποιήθηκε σε σχέση με τον αντίστοιχο του CBR στους εκκεντροφόρους, την χαρτογράφηση αλλά και στα σώματα του ψεκασμού που μίκρυναν τη διάμετρό τους στα 36 από τα 40 χιλ. Οι επόμενες αλλαγές περιλαμβάνουν τη διαφορετική κλιμάκωση των σχέσεων ώστε ο κινητήρας να εναρμονιστεί επακριβώς με το χαρακτήρα του γυμνού Honda.

 
 Δοκιμή CB 600F Hornet
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Σχεδίαση: Σφήκα
Κινητήρας: Όχι από το ράφι!
Πλαίσιο: Σύγχρονο και στιβαρό
Αναρτήσεις: Άνετες αλλά και αποτελεσματικές
Οδηγώντας: Παντού καλύτερο
Φρένα: Ικανοποιώντας όλα τα γούστα
Συμπέρασμα: Δίκυκλη σπεσιαλιτέ


Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ