Ο συμπλέκτης φθείρετε με τον καιρό και καλό είναι η μοτοσικλέτα που θα αγοράσετε να μην βρίσκεται ένα στάδιο πριν την αντικατάστασή του. Το ίδιο ισχύει και για την αλυσίδα και τα γρανάζια, το συνηθέστερο σύστημα μετάδοσης
· Η ενεργοποίησή του συμπλέκτη πρέπει να γίνεται ομαλά και όχι στο τέλος της διαδρομής της μανέτας. Θα πρέπει να υπάρχει περιθώριο στους ρεγουλατόρους.
· Με σβηστό κινητήρα βάλτε ταχύτητα, πατήστε συμπλέκτη και επιχειρήστε να κυλήσετε τη μοτοσικλέτα. Αν δεν συναντάτε αντίσταση είναι καλό σημάδι πως συμπλέκτης βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
· Οσον αφορά στην αλυσίδα, δεν πρέπει να είναι σκουριασμένη, ούτε χαλαρή. Με τον αναβάτη στην σέλα θα πρέπει στη μέση της διαδρομής της να έχει περιθώριο 2 με 3 εκατοστά. Οι ρεγουλατόροι δεν θα πρέπει να είναι στο τέλος της διαδρομής τους.
· Σε καλή κατάσταση με ίσια, αιχμηρά και συμμετρικά δόντια θα πρέπει να είναι τα γρανάζια, χωρίς βέβαια σκουριές.
· Αν υπάρχει ιμάντας ή άξονας, τυχόν θόρυβοι σημαίνουν πρόβλημα.