Κινητήρας: Ελαφρύτερος και με περισσότερη ιπποδύναμη
Διαβάστηκε από55643αναγνώστες
: Ο κινητήρας έχει δεχθεί λίγες αλλά ουσιαστικές αλλαγές, ανεβάζοντας τη συνολική απόδοσή του
Ο τομέας που το 1000άρη της Honda υπολειπόταν του ανταγωνισμού αφορούσε στη μέγιστη απόδοση της ιπποδύναμης που απέδιδε. Οι άνθρωποι της Honda ήξεραν πού να στραφούν ώστε η μοτοσικλέτας τους να γίνει περισσότερο ανταγωνιστική. Κινούμενη με σκοπό τη μεγαλύτερη απόδοση του κινητήρα, διατηρώντας όμως τη γραμμική του απόδοση (τομέα που είχε κερδίσει τα εύσημα), κατάφεραν να στριμώξουν μερικά παραπάνω άλογα στο μοτέρ του RR. Οι εισαγωγές στην κεφαλή του τετρακύλινδρου σε σειρά κινητήρα είναι καλύτερα ραφιναρισμένες με αποτέλεσμα τη γρηγορότερη ροή του καυσίμου. Αντίστοιχα οι αυλοί εξαγωγής έχουν μεγαλύτερη διάμετρο και σε συνεργασία με τη νέα εξάτμιση (που είναι και ελαφρύτερη) καταφέρνουν ταχύτερη αποβολή των καυσαερίων. Οι βαλβίδες εισαγωγής απέκτησαν νέο σχεδιασμό, ενώ πλέον την ανοδική τους πορεία αναλαμβάνουν δύο ελατήρια, κάτι που σύμφωνα με τη Honda επιτρέπει καλύτερο έλεγχο στις υψηλές σ.α.λ. Η συμπίεση έχει αυξηθεί από 11,9: 1 στα 12,2:1 με σκοπό την περισσότερη παραγόμενη δύναμη. Τα νέα δεδομένα στον κινητήρα συνδυάστηκαν και με καινούρια χαρτογράφηση στον ψεκασμό. Οι μηχανικοί της Honda όμως επικεντρώθηκαν και σε έναν ακόμα τομέα, τη μείωση του βάρους, γεγονός που επιτεύχθηκε, μιας και τα καπάκια του κινητήρα είναι πλέον κατασκευασμένα από μαγνήσιο και έχουν γίνει περικοπές σε μέταλλο από τα τοιχώματα του κινητήρα. Το ψυγείο, τέλος, έχει διαφορετικό σχήμα, έχει κοντύνει και είναι ελαφρύτερο.