LIVE: κίνηση στους δρόμους
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το αιρετικό
Αναρτήσεις: Με λιγότερες τριβές
Διαβάστηκε από 96876 αναγνώστες
Οι αναρτήσεις είναι και αυτές καινούριες στο GSX-R για ποιοτικότερη λειτουργία και καλύτερη αίσθηση. Το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa μίκρυνε τη διάμετρό του από 43χιλ. στα 41χιλ. Η μικρότερη διάμετρος έχει σαν αποτέλεσμα τη μικρότερη τριβή, τομέα που συμβάλει και η επίστρωση των καλαμιών του με νιτρίδιο του άνθρακα. Αλλαγές βρίσκουμε και στο πίσω αμορτισέρ, που ελαχιστοποίησε τα άκρα του και διατηρώντας ίδια διαδρομή επέτρεψε στην πάνω βάση του (πλαίσιο) να χαμηλώσει, συμπαρασύροντας μαζί και τη σέλα, που είναι πλέον πιο χαμηλά στο έδαφος. Επίσης, το έμβολο και αυτό μίκρυνε τη διάμετρό του με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των τριβών για πιο γραμμική λειτουργία. Επανασχεδιασμένο, επίσης, είναι και το μοχλικό, όπως και οι τροχοί που έχουν λεπτότερα μπράτσα, με αποτέλεσμα 100 γρ. κέρδος στο βάρος.

 
 Δοκιμή Suzuki GSX-R 750
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική με πατέρα το 1000 και δίδυμο αδελφό το 600
Κινητήρας: Γολιάθ
Φρένα: μεγαλύτερα κατά 10 χιλ.
Αναρτήσεις: Με λιγότερες τριβές
Πλαίσιο: Νέο και αυτό
Οδηγώντας: Φονέας γιγάντων
Συμπέρασμα: Ισορροπημένο


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ