Οι αναρτήσεις είναι και αυτές καινούριες στο GSX-R για ποιοτικότερη λειτουργία και καλύτερη αίσθηση. Το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa μίκρυνε τη διάμετρό του από 43χιλ. στα 41χιλ. Η μικρότερη διάμετρος έχει σαν αποτέλεσμα τη μικρότερη τριβή, τομέα που συμβάλει και η επίστρωση των καλαμιών του με νιτρίδιο του άνθρακα. Αλλαγές βρίσκουμε και στο πίσω αμορτισέρ, που ελαχιστοποίησε τα άκρα του και διατηρώντας ίδια διαδρομή επέτρεψε στην πάνω βάση του (πλαίσιο) να χαμηλώσει, συμπαρασύροντας μαζί και τη σέλα, που είναι πλέον πιο χαμηλά στο έδαφος. Επίσης, το έμβολο και αυτό μίκρυνε τη διάμετρό του με αποτέλεσμα την ελαχιστοποίηση των τριβών για πιο γραμμική λειτουργία. Επανασχεδιασμένο, επίσης, είναι και το μοχλικό, όπως και οι τροχοί που έχουν λεπτότερα μπράτσα, με αποτέλεσμα 100 γρ. κέρδος στο βάρος.