• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Το αιρετικό
Φρένα: μεγαλύτερα κατά 10 χιλ.
Διαβάστηκε από 32145 αναγνώστες
Φρένα: μεγαλύτερα κατά 10 χιλ.
Το κορυφαίο πακέτο του συστήματος πέδησης του περσινού GSX-R δεν είχε λόγο να αλλάξει. Η Suzuki όμως από τη στιγμή που αποφάσισε να ‘‘βγάλει’’ μεγαλύτερη ιπποδύναμη από τον κινητήρα της, φρόντισε και για την καλύτερη αρνητική επιτάχυνση της κατασκευής. Οι τετραέμβολες, Radial δαγκάνες της Tokico παρέμειναν όπως και η ακτινική τρόμπα της Nissin, άλλαξε όμως η δαγκάνα των εμπρός δισκόφρενων από 300 χιλ. στα 310χιλ. Πίσω ο δίσκος των 220χιλ. συνεργάζεται με δαγκάνα ενός εμβόλου, που παντρεύονται άριστα με το μονόδρομο συμπλέκτη.

 
 Δοκιμή Suzuki GSX-R 750
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική με πατέρα το 1000 και δίδυμο αδελφό το 600
Κινητήρας: Γολιάθ
Φρένα: μεγαλύτερα κατά 10 χιλ.
Αναρτήσεις: Με λιγότερες τριβές
Πλαίσιο: Νέο και αυτό
Οδηγώντας: Φονέας γιγάντων
Συμπέρασμα: Ισορροπημένο