net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Aποστολή

Aποστολή
Με νέα “καρδιά”…
GSX-R 1000
Διαβάστηκε από 12490 αναγνώστες
Ακόμα πιο μπροστά…
Τελικά τι είναι πιο δύσκολο, να φτάσεις στην κορυφή ή να διατηρηθείς σε αυτή; Στο ερώτημα αυτό καλείται να απαντήσει η Suzuki, καθώς με το K5 βρέθηκε ένα βήμα μπροστά από τον ανταγωνισμό και τώρα με το επερχόμενο GSX-R 1000 K7 επιχειρεί να εδραιωθεί στην κορυφή των SS 1000. O ανταγωνισμός είναι σκληρός και οι υπόλοιποι Ιάπωνες ρίχνουν βαριά χαρτιά στη μάχη. Θα τα καταφέρει το Κ7; Σε θεωρητική βάση μπορεί, αλλά ο καλύτερος κριτής είναι η πίστα και η απευθείας μονομαχία με τον ανταγωνισμό. Το ανανεωμένο μοντέλο δε διαφέρει σημαντικά σε εμφάνιση σε σχέση με τα Κ5 και Κ6, αλλά παρουσιάζεται σημαντικά αναβαθμισμένο σε καίριους τομείς και η Suzuki ισχυρίζεται πως το K7 είναι το πιο δυνατό και συνολικά το καλύτερο GSX-R που έχει κατασκευάσει ποτέ. Εμείς δεν έχουμε λόγο να μην την πιστέψουμε, αν και η τελική ετυμηγορία θα βγει μετά από τη δοκιμή του επί ελληνικού εδάφους. Κυρίες και κύριοι, ο “αρχηγός” των SS 1000 είναι εδώ, το ανανεωμένο GSX-R 1000 K7 σας προκαλεί να το τιθασεύσετε…
Αισθητική: Πιο επιθετικό ρύγχος
H σχεδιαστική γραμμή του Κ7 δεν παρουσιάζει σημαντικές διαφοροποιήσεις και δεν τις χρειαζόταν άλλωστε. Με εξαίρεση την τοποθέτηση των δύο εξατμίσεων το πίσω μέρος παρέμεινε ανέπαφο, ενώ μικρές αλλαγές εντοπίζονται στο μπροστινό μέρος, καθώς, εκτός του νέου προβολέα, η “μύτη” της μοτοσικλέτας έγινε λίγο πιο αιχμηρή για καλύτερη αεροδυναμική, ενώ ελαφρά επανασχεδιασμένο είναι και το φέρινγκ, το οποίο είναι πιο “φουσκωμένο” και εκτείνεται λίγο πιο χαμηλά στον τροχό. Με λίγα λόγια, το GSX-R 1000 K7 κράτησε το κοστούμι που τόσο αγαπήθηκε από το αγοραστικό κοινό και αυτό είναι θετικό.
Κινητήρας: Χειρουργικές επεμβάσεις…
Η βασική αρχιτεκτονική του τετρακύλινδρου “τέρατος” των 999 κ.εκ. μπορεί να μην έχει διαφοροποιηθεί, ωστόσο οι αλλαγές που έχει υποστεί είναι αρκετές και το καθιστούν ακόμα πιο δυνατό, σύμφωνα με τη Suzuki, χωρίς πάντως να ανακοινώνεται η μέγιστη ιπποδύναμή του. Πιο συγκεκριμένα, αλλαγές υπάρχουν στον ψεκασμό, όπου οι οπές είναι πλέον 12 (αντί για 4 στο προηγούμενο μοντέλο) και έτσι επιτυγχάνεται καλύτερη τροφοδοσία, στις βαλβίδες εισαγωγής, οι οποίες είναι μεγαλύτερες πλέον κατά 10%, στις βαλβίδες εξαγωγής που μεγάλωσαν κατά 20%, αλλά και στο σύστημα ψύξης, το οποίο είναι πλέον 10% πιο αποδοτικό.
Ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση: Για αγωνιστική χρήση
Το K7, αντλώντας τεχνολογία από τους αγώνες, εισάγει μια σημαντική καινοτομία στις “πολιτικές” μοτοσικλέτες, που δεν είναι άλλη από τη δυνατότητα ρύθμισης της χαρτογράφησης του κινητήρα με τρεις επιλογές: για στεγνό, βρεγμένο ή ενδιάμεσο οδόστρωμα. Τι σημαίνει αυτό; Με τη βοήθεια ενός κουμπιού στα χειριστήρια ο αναβάτης θα μπορεί εν κινήσει να αλλάζει τον τρόπο παροχής της δύναμης, ανάλογα με τις συνθήκες που οδηγεί. Αυτή η επιλογή θα φανεί χρήσιμη σε αγωνιστικές συνθήκες και έτσι αν σας “λείπουν” πολύτιμα δεκατάκια από ένα κομμάτι της πίστας των Σερρών, με το νέο K7 μπορεί και να “βρείτε”. LezECM: Ρυθμιζόμενη χαρτογράφηση σε “πολιτική” μοτοσικλέτα; Το είδαμε και αυτό…

 
 Suzuki Paris Bandit 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Burgman 125/200
GSX-R 1000