net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος net.mototriti.gr Testbook τεύχος
  • 1.459 ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
    Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Share

Aποστολή

Aποστολή
Με νέα “καρδιά”…
Burgman 125/200
Διαβάστηκε από 12489 αναγνώστες
Αισθητική: Επιβλητικά και πολυτελή
Η σειρά των Burgman μας έχει συνηθίσει σε επιβλητικές, πολυτελείς κατασκευές και στα πρότυπα αυτά είναι χτισμένα και τα δύο νέα μικρά μοντέλα. Η ογκώδης, αλλά καλοσχεδιασμένη μάσκα δείχνει όμορφα στο μάτι και “δένει” με τις πλούσιες καμπύλες στην ποδιά και την ουρά, συνιστώντας ένα αρμονικό αισθητικό αποτέλεσμα, το οποίο παρέχει μια αίσθηση μεγαλοπρέπειας. Ιδιαίτερα προσεγμένα επίσης δείχνουν και τα φωτιστικά σώματα, αν και δε θα λέγαμε όχι σε κάτι πιο μικρό και πιο αιχμηρό στην ουρά.
Οι εκδόσεις
To “μικρό” Burgman διατίθεται σε δύο εκδόσεις, 125 και 200 κ.εκ.. Οι διαφορές τους εξαντλούνται στη χωρητικότητα του κινητήρα, καθώς από εκεί και πέρα όλα είναι κοινά. Με βάση την ελληνική πραγματικότητα, καλύτερη λύση μοιάζει το 200άρι (θα παίξει βέβαια ρόλο και η διαφορά στην τιμή, η οποία δεν έχει οριστεί ακόμα), καθώς αναμένεται να είναι σαφώς πιο δυνατό. Το 125άρι μοντέλο απευθύνεται κυρίως σε διεθνείς αγορές (π.χ. Γαλλία), όπου για σύνολα μέχρι 125 κ.εκ. αρκεί η άδεια οδήγησης αυτοκινήτου.
Κινητήρας: Τεχνολογικά ενημερωμένος
Σύγχρονα και φιλικά προς το περιβάλλον σύνολα αναλαμβάνουν να κινήσουν τα Burgman. Τα μονοκύλινδρα, υδρόψυκτα μοτέρ τροφοδοτούνται μέσω ψεκασμού και σύμφωνα με τη Suzuki είναι ρυθμισμένα με τρόπο τέτοιο ώστε να παρέχουν τη δύναμή τους στις χαμηλές και μεσαίες στροφές, στις ταχύτητες δηλαδή που κινείται κανείς μέσα στην πόλη. Τα ακριβή νούμερα ιπποδύναμης και ροπής δεν ανακοινώνονται επίσημα από τη Suzuki, αλλά θα πρέπει να βρίσκονται λογικά στα πλαίσια του ανταγωνισμού, κάτι που σημαίνει πως θα πρέπει να αναμένουμε γύρω στους 15 ίππους για το 125άρι και περίπου 18-20 για το 200άρι.
¶νεση/αποθηκευτικοί χώροι: Οι λόγοι ύπαρξης!
Ένας τομέας τον οποίο θέτει το Burgman σε πρώτο πλάνο είναι σίγουρα αυτός της άνεσης. Η σέλα δείχνει καλοσχεδιασμένη και έχει σεβαστές διαστάσεις, τόσο για τον οδηγό, όσο και για το συνεπιβάτη, ενώ μεγάλος είναι ο χώρος και για τα πόδια, κάτι που θα εκτιμήσουν ιδιαίτερα οι ψηλοί. Σε υψηλότατα επίπεδα κυμαίνονται επίσης και οι επιδόσεις όσον αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους, καθώς κάτω από τη σέλα μπορούν να φιλοξενηθούν δύο full face κράνη (από τα λίγα scooter της κατηγορίας που τα καταφέρνουν κάτι τέτοιο), ενώ αρκετά μικροαντικείμενα θα χωρέσουν και στο πρακτικό ντουλαπάκι στην ποδιά. Θέλετε και άλλα;
Φρένα/τροχοί : Ανταγωνιστικό πακέτο
Οι επιλογές στους τομείς των φρένων κρίνονται ιδιαίτερα ανταγωνιστικές, καθώς το πακέτο περιλαμβάνει από ένα δίσκο 220 χιλ. σε κάθε τροχό, αλλά και σύστημα συνδυασμένης λειτουργίας. Όσον αφορά στους τροχούς, ο μπροστινός έχει διάμετρο 13 ίντσες, ενώ ο πίσω 12 ίντσες και η Suzuki υπόσχεται πως εξασφαλίζουν ικανοποιητικά επίπεδα σταθερότητας (χαρακτηριστικό των μεγάλων τροχών), χωρίς να υστερούν σε αμεσότητα και ευελιξία (χαρακτηριστικό των μικρών τροχών).

 
 Suzuki Paris Bandit 650
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Burgman 125/200
GSX-R 1000