• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Share

ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ

Βελτιωμένες μοτοσικλέτες
Virago 1100 Trike
Transformer
: Και τι δεν έχουμε δει σε αυτό το ένθετο. Μοτοσικλέτες φτιαγμένες από…20 μέχρι 380 άλογα, με πινακίδα ή όχι, ενώ άλλες δεν ασχολήθηκαν καν με την ιπποδύναμη και προτίμησαν να αναβαθμίσουν μόνο την εμφάνισή τους. Τι είναι αυτό που κάνει λοιπόν έναν άνθρωπο να φτιάξει ένα Trike; Είναι απλό. Είναι το μοναδικό που δεν έχει στη συλλογή του!
Η ιστορία πίσω από την κατασκευή
Όταν είσαι μηχανικός και ασχολείσαι με τις βελτιώσεις, τότε συνέχεια καταπιάνεσαι με καινούργια πράγματα και νέα project. Αυτό είναι και το Trike του Δημήτρη Ευαγγέλου. Ένα καινούργιο project. Μία κατασκευή η οποία έγινε μαζί με το συνεργάτη του, Φίλλιπο Ταστσόγλου και η οποία έχει λάβει τα εύφημα από πολλούς συναδέλφους του Δημήτρη, ακόμα και από το εξωτερικό. Και γιατί όχι άλλωστε; Όλοι εκείνοι που ασπάζονται τη φιλοσοφία των…τρίκυκλων (όχι εκείνων του παππού σας βέβαια!) θα καταλάβουν από τις φωτογραφίες και μόνο ότι αυτή η κατασκευή μόνο τυχαία δεν είναι. Ρωτήσαμε όμως το Δημήτρη γιατί αποφάσισε να κατασκευάσει ένα όχημα το οποίο δεν υιοθετεί κανένα από τα πλεονεκτήματα της μοτοσικλέτας (τουλάχιστον στην Ελλάδα). Η απάντηση ήταν απλή, «έχω ήδη φτιάξει μοτοσικλέτες και buggy, μου έλλειπε ένα trike»! Είπατε κάτι;
Από πού ξεκίνησε
Τα Τrike δεν είναι εύκολα στην κατασκευή τους. Χρειάζονται σχεδίαση και τεχνολογικές γνώσεις, αν θέλεις το αποτέλεσμα να είναι σωστό και οδηγήσιμο. Σαν βάση χρησιμοποιήθηκε το πλαίσιο, το ντεπόζιτο και το μοτέρ ενός Virago 920 του ’85, το οποίο αργότερα αντικαταστάθηκε με το μοτέρ από το 1100 λόγω προβλημάτων της μίζας. Οι βάσεις ήταν οι ίδιες, οπότε πρόβλημα δεν υπήρχε. Το νέο μοτέρ δέχτηκε απλά μία ροϊκή εξέλιξη και ρύθμιση καρμπιρατέρ. Δε χρειαζόταν και κάτι παραπάνω. Τα υπόλοιπα στοιχεία που θυμίζουν ακόμα το Virago είναι το φανάρι μπροστά, τα όργανα και οι διακόπτες. Ξεκινώντας από μπροστά θα βρούμε τροχό με moterd στεφάνι, κέντρο και δισκόπλακα της Talon, καθώς και δαγκάνες από TZR, ενώ τα φρένα του πίσω τροχού είναι από…Fiat Punto. Η τρόμπα για το μπροστινό φρένο είναι από V-Max, ενώ η πίσω φυσικά από Punto. Το τιμόνι, η ζελατίνα και οι σέλες είναι όλα φτιαγμένα στο χέρι, όπως επίσης και τα προστατευτικά κάγκελα αλλά και τα τεράστια μαρσπιέ του συνεπιβάτη. Εκείνα του οδηγού έρχονται από την aftermarket αγορά. Το πιο εντυπωσιακό χειροποίητο κομμάτι όμως είναι οι εξατμίσεις οι οποίες βγαίνουν πίσω και ψηλά. Οι τεράστιοι πίσω τροχοί έρχονται από την BoberT και οι διαστάσεις τους αγγίζουν το 245/46/16!



ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ