Ο μεγάλος πορτοκαλί Δούκας, έχει αποκτήσει μια περίοπτη θέση στην κατηγορία του. Αυτό είναι βέβαιο. Αντικειμενικά και μόνο, είναι μια πράγματι καλή μοτοσικλέτα. Κι αυτό γιατί ακόμη και ο μέσος αναβάτης θα μπορέσει να κάνει μια βόλτα μαζί του, και να τον ευχαριστηθεί χωρίς να τρομάξει. Γιατί είναι άνετος (τουλάχιστον για τον αναβάτη) και θα μπορέσει να κάνει και κανά χιλιόμετρο παραπάνω. Γιατί η θέση οδήγησης του είναι λογική χωρίς να κουράζει καρπούς και γόνατα, και κυρίως γιατί το δούλεμα του κινητήρα δεν είναι απόλυτο και τραχύ. Ο συμπλέκτης έχει μέτρια σκληρότητα, και τα δύο φρένα είναι καταπληκτικά. Αν το μπροστινό ήταν λίγο πιο δυνατό, η χρήση του στους ελληνικούς δρόμους θα ήταν μάλλον απαγορευτική. Και όλα αυτά από μια μοτοσικλέτα 999 κ.εκ., άγριων προδιαγραφών, που υπογράφει ως ΚΤΜ. Ένα μεγάλο μπράβο στο Super Duke, και στους ανθρώπους του Mattighofen, που έδεσαν τόσο πετυχημένα αυτή τη δύσκολη συνταγή.