net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Test μεταχειρισμένων

Test μεταχειρισμένων
Υπόθεση οικογενειακή
Οδηγώντας
620=1000
ducati, ducati, ducati multistrada , ducati multistrada 620 - H Ducati είχε από νωρίς μεγάλα σχέδια για την οικογένεια των Multi. Οι φήμες είχαν αρχίσει να διαρρέουν ήδη πριν μια διετία, παράλληλα με την άφιξη του πρώτου DS 1000.
Απολαυστικά ατίθασο το Multistrada.
Η κατασκευαστική οδός και των δύο, είναι ακριβώς ίδια. Ομοιο πλαίσιο-χωροδικτύωμα, όμοιο κουστούμι, ίδιες εξατμίσεις, ίδια όργανα και, τέλος πάντων, μια εικόνα τόσο κοντινή στο μεγάλο Multi που με μια βιαστική ματιά κανείς δεν θα μπορούσε να αντιληφθεί οποιαδήποτε ειδοποιό διαφορά, εκτός ίσως της απουσίας του μονόμπρατσου. Στο πλαίσιο λοιπόν που προέρχεται από το 1000, το Multistrada 620 οφείλει τη μεγάλη ακαμψία του. Πάντα θαύμαζα τους Ιταλούς για τα περίφημα πλαίσιά τους. Με τόσο λίγο μέταλλο καταφέρνουν ό,τι οι άλλοι με πολλά-πολλά κιλά αλουμίνιο. Μάλιστα, όσο και να πιεστεί το 620, δύσκολα θα στρεβλώσει. Το ίδιο ισχύει και για το μπροστινό USD της Marzocchi, αλλά και για το συμβατικό ψαλίδι, το οποίο μπροστά στο μονόμπρατσο του 1000 μπορεί να φαίνεται ισχνό, χωρίς όμως να είναι. Ομοίως, η απουσία ρυθμίσεων μπροστά δεν περιορίζει τις δυνατότητες του 620i. Παρ' ότι λείπουν 20 ολόκληρα χιλιοστά διαδρομής, το μπροστινό είναι μαλακό, χωρίς όμως να χάνεται καθόλου η σπορτίβικη αίσθηση που του αρμόζει. Το πίσω μονό αμορτισέρ της Sachs είναι σφιχτό, και μόνο όταν πιεστεί αρκετά, θα σας βάλει στη διαδικασία σκέψης αν χρειάζεται λίγη παραπάνω προφόρτιση. Η θέση οδήγησης είναι σκυφτή και επιθετική, τα πόδια "κουμπώνουν" άριστα στις εσοχές του ρεζερβουάρ και όλα τα χειριστήρια είναι απολύτως εργονομικά. Σε χαμηλές ταχύτητες, το τιμόνι του Multi εμφανίζει μια έντονη τάση να διπλώσει προς το εσωτερικό της στροφής. Δεν είναι όμως ενοχλητικό, ενώ μετά από λίγα χιλιόμετρα συνηθίζεται. Σε χαμηλές πάντα ταχύτητες, και ο κινητήρας δείχνει να δυσανασχετεί, θέλοντας επειγόντως να ανεβάσει στροφές για να σταματήσει να σκορτσάρει. Το 620i θα νιώσει πολύ καλύτερα μόλις τα χιλιόμετρα ανέβουν. Στην πρώτη στροφή, τα μαρσπιέ θα έρθουν πολύ εύκολα σε επαφή με την άσφαλτο, χωρίς κανένα φόβο και ανησυχία. Μπορείτε να οδηγήσετε το μικρό Multi με όποιον τρόπο θέλετε. Η συμπεριφορά του στο δρόμο είναι κάτι πάνω στο οποίο μπορείτε να ποντάρετε.

 
 Ducati Multistrada 620i
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδηγώντας
Κινητήρας
Ανεση / Χώροι
Φρένα
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ