Πολύ καλά τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, απλά τα δύο αμορτισέρ.
Τέρας απλότητας το YBR και σε αυτόν τον τομέα. Λεπτά καλάμια μπροστά χωρίς καμία ρύθμιση, διπλά αμορτισέρ πίσω με τέσσερις θέσεις για ρύθμιση της προφόρτισης μόνο, ένα δισκόφρενο μπροστά με διάμετρο 245 χιλ. και δαγκάνα ενός εμβόλου, και ταμπούρο πίσω 130 χιλ. Απλά, τα απολύτως απαραίτητα. Η απόδοση του επιβραδυντικού πακέτου του YBR είναι τυπική. Πατάς το πίσω και γλιστράς, πατάς το μπροστά και δυσκολεύεσαι, πατάς και τα δύο και επιτέλους φρενάρεις. Και η δύναμη και η αίσθηση, αλλά και η προοδευτικότητα, είναι εξίσου ικανοποιητικές. Ως τυπικές, οι αναρτήσεις φροντίζουν για τη μεταφορά του ενός ή των δύο αναβατών στον προορισμό τους, άνετα και ανώδυνα. Τα δύο πίσω αμορτισέρ, στην πιο σκληρή θέση τους θα αντεπεξέλθουν σε οποιοδήποτε βάρος. Αντίθετα, το πιρούνι θα τερματίσει εύκολα, ακόμα και σε ένα δυνατό φρενάρισμα.
Σε νορμάλ ρυθμούς, αλλά και σε περίπτωση ανάγκης, φρένα και αναρτήσεις κρίνονται επαρκή και ικανοποιητικά.