Οι
εποχές που γέμιζε κάποιος το ρεζερβουάρ του scooter
του με 10 ευρώ και έπαιρνε και ρέστα έχουν περάσει ανεπιστρεπτί, εκτός και αν
μιλάμε για μοντέλα που δεν ξεπερνούν τα 50 κ.εκ. Σε αυτούς τους δύσκολους
καιρούς, όπου κάθε ευρώ ξοδεύεται μετά από σχολαστικό προγραμματισμό, οι
λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά έχουν αποκτήσει ακόμη μεγαλύτερη βαρύτητα.
Αυτό ακριβώς ισχύει και στον τομέα της κατανάλωσης όπου το μισό λίτρο πάνω-κάτω
έχει αποκτήσει βαρύνουσα σημασία και στο τέλος της χρονιάς μπορεί να κάνει τη
διαφορά μεταξύ κέρδους ή χασούρας. Με ποια έννοια το λέμε αυτό; Φανταστείτε
ότι, αν ένας αναβάτης διανύει κάθε χρόνο 10.000 χλμ. με μέση τιμή της βενζίνης
στα 1,70 ευρώ (1,8 μόλις πριν από λίγες ημέρες… ), ένα επιπλέον λίτρο στα 100
χλμ. θα του στοίχιζε 170 ολόκληρα ευρώ παραπάνω. Εκατόν εβδομήντα ευρώπουλα που
θα μπορούσαν να καλύψουν τα έξοδα του μικρού, του μεγάλου ή ακόμη και των δύο service ή την αγορά ενός νέου σετ ελαστικών.
Αυτό
φυσικά δεν το λέμε ούτε για να τρομάξετε, ούτε για να τρέξετε και να αγοράσετε
το πιο οικονομικό μοντέλο που υπάρχει στην αγορά. Αυτή τη διαφορά-αν όχι
ολόκληρη, τουλάχιστον στο μεγαλύτερο μέρος της-μπορείτε πιθανότατα να την
καλύψετε και εσείς με το scooter που έχετε ήδη
στην κατοχή σας. Πώς; Αλλάζοντας πολύ απλά τον τρόπο που οδηγείτε. Οι κανόνες
είναι απλοί, όμως το πιο δύσκολο είναι η εφαρμογή τους.
Σιγά-σιγά πάντως, με επιμονή και προσπάθεια θα το καταφέρετε και το τελικό
αποτέλεσμα σίγουρα θα αξίζει τον κόπο. Με την πιστή εφαρμογή όλων των συμβουλών
θα δείτε την κατανάλωσή σας να μειώνεται τουλάχιστον κατά 10%, ανάλογα φυσικά
με τον κυβισμό του scooter, το πεδίο που
το χρησιμοποιείτε αλλά και το πόσο συνετός αναβάτης είστε ήδη. Αισθητή διαφορά,
πάντως, θα δείτε όσοι από εσάς έχετε στην κατοχή σας μεσαία και μεγάλα scooter.
Για όλους εσάς, λοιπόν, που ψάχνετε να βρείτε το επόμενο scooter σας, αλλά και για τους υπόλοιπους που απλά θέλετε να μειώσετε τα καθημερινά έξοδα χρήσης, το θέμα που ακολουθεί σας αφορά. Τα δεκαπέντε scooter που ακολουθούν, τρία από κάθε μία από τις πέντε κατηγορίες του Moto Τρίτη, επιλέχθηκαν με βάση τη μικρότερη μέση κατανάλωσή που παρουσίασαν, κατά τη διάρκεια της δοκιμής τους, δηλαδή σε πραγματικές συνθήκες.
Μέση μικτή, μου αρέσει να την αποκαλώ, αφού περιλαμβάνει οδήγηση του scooter στον αυτοκινητόδρομο, στην πόλη και τον επαρχιακό, από χαλαρά μέχρι τέρμα γκάζι και όλα αυτά σε ισόποσες δόσεις. Βέβαια, όταν μιλάμε για scooter ειδικής χρήσης, όπως τα 50άρια, που προορίζονται για κίνηση μέσα στην πόλη, κάποια στοιχεία αφαιρούνται από την εξίσωση ώστε να προσομοιωθεί όσο το δυνατό πιστότερα, η συμπεριφορά του μέσου χρήστη. Για να ξέρετε και εσείς τι θα πληρώσετε την ώρα του ανεφοδιασμού πριν φτάσετε εκεί.
Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test
Έσκασε το πρώτο scooter της CFMOTO και θα είναι διαθέσιμο σύντομα στην Ευρώπη!
Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
Παρουσίαση Scorpion-Exo JNR Air: Παιδικό κράνος με σύστημα ασφαλείας Air-fit
Ταξινομήσεις Παπιών Σεπτεμβρίου 2025: Η Lifan στην κορυφή – μάχη Daytona και SYM από πίσω!
Ταξινομήσεις Scooter Σεπτεμβρίου 2025: Το Zontes G368 «εκτοξεύτηκε» στην κορυφή!
Πρωταθλητής στο BMU ο Δημήτρης Καρακώστας – Η Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί!
Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Σεπτεμβρίου 2025: CFMOTO και Honda στην κορυφή
Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου: Ανοδική η αγορά δικύκλων μετά το 9μηνο
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.