Aπαριθμούμε και εξετάζουμε μερικά από τα οικονομικότερα scooter της αγοράς με κύριο παράγοντα την τιμή που κυμαίνεται στο όριο των 2.000 ευρώ και με μέγιστη χωρητικότητα τα 150 κ. εκ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,5/ 7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,7/ 6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1930x675 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
105 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3,7 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
12,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1810x680 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/ Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1960x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ220/Ταμπούρο |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
2Τ, 1Κ, Υ/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
150 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,78/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
102 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1830x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
125 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1870x635 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
7,3/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
- |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1960x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
14,7/9750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1,2/8000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
121 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1880x735 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9,6/8500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,8/7500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
113 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1940x720 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3,9 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124,6 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,7/6000 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
118 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
2002x690 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,5 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
106 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4,3 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
124 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
115 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1881x735 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Τ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
101 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8/8000 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
0,8/6500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
87,5 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1720x720 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ160/Ταμπούρο |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
90+ |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
3 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
149,4 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,5/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/5500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
114 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
2045x740 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Δ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
6 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
4 |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
2Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
100 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
9/Δ.Α. |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
Δ.Α. |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
95 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
Δ.Α. |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ/Δ |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
7,2 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
Δ.Α. |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 1Κ, Α/Ψ |
Χωρητικότητα (κ. εκ.) |
149 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
10,9/7500 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) |
1/6500 |
Τροφοδοσία |
Καρμπιρατέρ |
Βάρος (κιλά) |
109 |
Διαστάσεις (Μ x Π) χιλ. |
1950x745 |
Φρένα (μπροστά/πίσω) |
Δ226/Δ226 |
Ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4,8 |
Τελική (χλμ./ώρα) |
110 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) |
Δ.Α. |
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.