Τα τελευταία χρόνια δεν πρέπει να υπάρχει πιο πολυπαιγμένη ατάκα από τα περί οικονομικής κρίσης, ενόσω η στυγνή αλήθεια των αριθμών αποτυπώνει αμείλικτα αυτήν την πραγματικότητα. Τα δημογραφικά στοιχεία της αγοράς έχουν αλλάξει δραματικά εις βάρος των μεγάλων μοτοσικλετών (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) συγκριτικά με την προηγούμενη δεκαετία. Σε αυτό το κλίμα η ανάγνωση των πωλήσεων κατά το πρώτο δίμηνο της χρονιάς παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς ανιχνεύουμε τις προσπάθειες των κατασκευαστών να προσαρμοστούν και μετράμε την αντίδραση του αγοραστικού κοινού σε αυτές.
Μοτοσικλέτες
όπως τα απίθανα ΜΤ της Yamaha
και τα CB 500 της Honda συνιστούν
μια νέα τάξη πραγμάτων στην παγκόσμια παραγωγή, μια φρέσκια λογική που
επιχειρεί να συνδυάσει την προσιτή λογική με τις αξίες που παραδοσιακά
πρεσβεύουν σε όλα τους τα χρόνια αυτές οι τεράστιες εταιρείες. Ο κόσμος βρίσκει
μια διέξοδο που του επιτρέπει να καβαλήσει καινούργιες μοτοσυκλέτες που συχνά
βρίσκονται σε τιμές ανταγωνιστικές με τα πιο ακριβά σκούτερ. Δίπλα τους θα
συναντήσουμε μοντέλα όπως το υπερ-πετυχημένο V-Strom
650 Suzuki στη δεύτερη
γενιά του (προσφάτως με αρκετά χαμηλότερη τιμή από ότι προηγουμένως), αλλά και
το θρυλικό BMW R1200GS, μια μοτοσικλέτα που
σίγουρα δεν υπακούει σε κανένα οικονομικό δόγμα, αλλά εξακολουθεί να μαγνητίζει
την προτίμηση του κοινού και βρίσκει την πελατεία της σε όσους μπορούν να
ανταποκριθούν στην τιμή της. Η παράδοση συμπληρώνει το Top 5 δίπλα στο φρέσκο πρόσωπο του
ανταγωνισμού.
Τα οικονομικότερα σε κατανάλωση σκούτερ μέχρι 200κ.εκ με 16άρη μπροστινό τροχό
QJMotor SQ 200 Top Box: Πρακτικότητα, άνεση και τεχνολογία με νέα μειωμένη τιμή
Test βαλίτσα αλουμινίου Rebel: 45 λίτρα σε ανθεκτική κατασκευή
Κακοκαιρία Byron: Τι ισχύει για την απουσία εργαζομένων – Τι λένε νομικοί και εργατολόγοι
Κακοκαιρία Byron: Κλειστοί δρόμοι και σοβαρά προβλήματα σε όλη την Αττική
Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα
Ένταση στο υπουργείο Μεταφορών: Καρεκλοπόλεμος και χημικά μεταξύ οδηγών ταξί και ΕΛΑΣ
Ακινητοποιημένα φορτηγά και απεργία οδηγών: Ανοίγει νέο μέτωπο για τον Κηφισσό
CHIGEE AIO-5 LITE smart riding display
Test μεταχειρισμένου-Benelli TRK 502 (2020-2024)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.