Ειδικότερα ο νέος κινητήρας του Beverly των 330 πραγματικών κ.εκ. και 33 ίππων, έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει επιδόσεις αντίστοιχες με αυτές ενός 400άρη και τις διαστάσεις, βάρος και κατανάλωση ενός μοτέρ 300 κ.εκ., εκπέμποντας παράλληλα χαμηλότερους ρύπους. Η νέα σχεδίαση της κεφαλής έχει μειώσει τις τριβές ρίχνοντας παράλληλα και τα επίπεδα θορύβου λειτουργίας. Η μείωση των τριβών μεταξύ των μηχανικών μερών με στόχο τη μειωμένη απώλεια ισχύος έπαιξε σημαντικό ρόλο κατά τη συνολική σχεδίαση του νέου μονοκύλινδρου κινητήρα. Η νέα διάμετρος και διαδρομή του κυλίνδρου είναι, οι ιδανικές διαστάσεις για την βέλτιστη απόδοση του μοτέρ στις μεσαίες στροφές και στο μερικό άνοιγμα του γκαζιού. Στις συνθήκες δηλαδή που λειτουργεί κατά κύριο λόγο ένας κινητήρας scooter. Νέος είναι και ο υγρός πολύδισκος συμπλέκτης που φέρει νέο αυτόματο σύστημα λίπανσης για αύξηση της διάρκειας ζωής του και συνεργάζεται με ένα καινούριο CVT κιβώτιο που έχει σχεδιαστεί ειδικά για αυτό τον κινητήρα. Τα παραπάνω σε συνδυασμό με τις τεχνικές λύσεις που έχουν εφαρμοστεί μειώνουν συνολικά το βάρος του κατά 10 κιλά σε σχέση με ένα μοτέρ 400 κ.εκ. Μεγάλα οφέλη υπάρχουν και στο τομέα της περιοδικής συντήρησης με τα διαστήματα service να έχουν μεγαλώσει σημαντικά μεταξύ τους (κάθε 20.000 χλμ. πλέον), ενώ οι αλλαγές λαδιού πραγματοποιούνται κάθε 10.000 χλμ. Τέλος, όσον αφορά τον κινητήρα η κατανάλωση του νέου Beverly κυμαίνεται στα 3,28 λίτρα για κάθε 100 χλμ., μία τιμή ιδιαίτερα χαμηλή για την κατηγορία που μένει να επιβεβαιωθεί.
Πόσο εύκολη είναι η μετάβαση από το αυτοκίνητο στη μοτοσυκλέτα;
Honda NC750X: Η μοναδική με αποθηκευτικό χώρο που δέχεται full face κράνος
ASUS CROSS X 125 – Ένα A-CROSS εντυπωσιακό παπί για όλες τις απαιτήσεις.
Γιατί τα δίκυκλα δεν έχουν πια μανιβέλα;
KTM 690 Enduro R 2026: Με νέο επανασχεδιασμένο κινητήρα και πλαίσιο
Test μάσκα Progrip Vision 3300: Προστασία, πρακτικότητα & χαμηλό βάρος
BMW CE 02 Highline: Premium ηλεκτρικό στα 5.190 ευρώ, φορτίζει σε 3,5 ώρες
BMW CE 04 : Νέες χρωματικές επιλογές και δυνατότητα περιορισμού ισχύος για δίπλωμα Α1
Honda CB1000R με E-Clutch: Έρχεται νέα εποχή στα 1000άρια γυμνά της Honda;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr