Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση
(:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
0.9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
99 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό
Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.230 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
Savic C-Series: Η Αυστραλία επιστρέφει στην παραγωγή ηλεκτρικών μοτοσυκλετών
Diem X-01: Ηλεκτροκίνητη με τον κινητήρα κατευθείαν στην πίσω ρόδα
Νέο Yamaha YZF-R25 2025: Δικύλινδρη με 35 ίππους για τις Ασιατικές αγορές
Yamaha FZ Fi Hybrid: Νέα έκδοση με υβριδική τεχνολογία στην Ινδία
Kawasaki: Μυστήριο στην υπόσχεση για τα νέα δίχρονα – έρχεται όμως νέα KLE500;
Που θα φτάσει η αγορά των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών μέχρι το 2030;
Test καλοκαιρινό μπουφάν IXS: Πλήρως διάτρητο με κορυφαία ποιότητα κατασκευής
Η Γενική Φίλτρων και η Bonelli χορηγοί του Γιάννη Περιστερά στο Ιταλικό Πρωτάθλημα CIV
Δίπλωμα οδήγησης από τα ΚΕΠ: Νέες διαδικασίες ενεργοποιούνται ψηφιακά
Morbidelli SC125 LX: Iταλική φινέτσα και εξοπλισμός με 2.595 ευρώ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Σαν τα made in Japan τιποτα και ποτε πλεον!
Περνάει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι... Δεν ξέρω αν φταίει το ελαστικό η το τηλεσκοπικο που δεν αποσβαινει όπως πρέπει!! Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο!Πολύ καλός χώρος κάτω από την σέλα! Όμορφα φωτιζομενα όργανα!Και πολύ καλά φωτα για παπι!Για την κατανάλωση θα σας ενημερώσω! Πάντως πολύ θετικό είναι επισης και το κοστος του σαν αγορά! Ήδη του έκανα 30 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και το ερωτεύτηκα! Είμαι 1.90 105 κιλά και πάει μια χαρά! Πολύ καλή επιλογή για τις μέρες μας