Τεχνικά Χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4T, 1K, Α/Ψ, 2β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
109 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
50x55,6 |
Συμπίεση
(:1) |
9. |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) |
8,6/7.500 |
Ροπή
(kgm/σ.α.λ.) |
0.9/5.750 |
Τροφοδοσία |
Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα
ρεζερβουάρ (λίτρα) |
4 |
Βάρος,
πλήρες (kg) |
99 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις
Ε |
Συμβατικό |
Διαδρομή
(χλστ.) |
Δ.Α. |
Αναρτήσεις
Π |
Δύο αμορτισέρ |
Διαδρομή |
Δ.Α. |
Φρένα Ε
(χλστ.) |
Δ/220, 1Ε |
Φρένα Π
(χλστ.) |
Τ/110 |
Τροχοί-Ελαστικά
|
|
Ελαστικό
Ε |
70/90-17" |
Ελαστικό
Π |
80/90-17" |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
1.880 |
Πλάτος (χλστ.) |
705 |
Μεταξόνιο
(χλστ.) |
1.230 |
Ύψος
σέλας (χλστ.) |
760 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Ν/Ν |
Traction
Control/Ρυθμ. |
Ν |
Στροφόμετρο |
Ν |
Immobiliser |
Ν |
Υπολογιστής
ταξιδιού |
Ν |
Μερικός
χιλιομετρητής |
Ν |
Ένδειξη
βενζίνης |
Y |
Δείκτης
θερμοκρασίας |
Ν |
Θερμοκρασία
περιβάλλοντος |
Ν |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Ν |
Ρυθμιζόμενες
μανέτες Δ/Α |
Ν/Ν |
Πλάγιο
σταντ |
Y |
Κεντρικό
σταντ |
Υ |
Χειρολαβές/Σχάρα |
Ν/Υ |
Ρυθμιζόμενες
αναρτήσεις Ε/Π |
Ν/Υ |
BMW R 1300 RT: Grand Touring με προδιαγραφές μέλλοντος
TRIUMPH TRIDENT TRIPLE TRIBUTE: Ο θρύλος Slippery Sam επιστρέφει
Έχει πλέον νόημα να βάλεις συναγερμό;
BMW R1300RS: «Κλασική» Sport Touring με κινητήρα 1300 κ.εκ. και κιβώτιο ASA
Morbidelli: Η μάρκα για την οποία έφτιαχνε ανταλλακτικά η Ferrari
Βάση κινητού Interphone SMCRAB 24 Pro
Μπαλακλάβα full face AGVpro Coolmax
Ελαστικά Pirelli Angel Scooter 100/80-16 & 120/80-16
Voge RR25: Νέα μικρομεσαία supersport με κινητήρα 494 κ.εκ. και 55 ίππους
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Σαν τα made in Japan τιποτα και ποτε πλεον!
Περνάει πολλούς κραδασμούς στο τιμόνι... Δεν ξέρω αν φταίει το ελαστικό η το τηλεσκοπικο που δεν αποσβαινει όπως πρέπει!! Σχεδιαστικά είναι πανέμορφο!Πολύ καλός χώρος κάτω από την σέλα! Όμορφα φωτιζομενα όργανα!Και πολύ καλά φωτα για παπι!Για την κατανάλωση θα σας ενημερώσω! Πάντως πολύ θετικό είναι επισης και το κοστος του σαν αγορά! Ήδη του έκανα 30 χιλιόμετρα μέσα στην πόλη και το ερωτεύτηκα! Είμαι 1.90 105 κιλά και πάει μια χαρά! Πολύ καλή επιλογή για τις μέρες μας