Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
|
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
|
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
|
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
|
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
|
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
|
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
|
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
|
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
|
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
|
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
|
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
|
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
|
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
|
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
|
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
|
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
|
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
|
Τροχοί-ελαστικά |
|
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
|
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
|
Διαστάσεις |
|
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
|
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
|
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
|
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
|
Εξοπλισμός |
|
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
|
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
|
Στροφόμετρο |
Y |
|
Immobiliser |
Υ |
|
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
|
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
|
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
|
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
|
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
|
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
|
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
|
Πλάγιο σταντ |
Υ |
|
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Hyosung GV 125 EVO Supreme V-Twin - Test
Μπορεί να βελτιωθεί το οδηγικό επίπεδο στην Ελλάδα;
Yamaha Tracer 9 2025: Με 119 ίππους , προαιρετικό Y-AMT και SpinForged τροχούς
Test IXS Tour Lennox: Premium χειμερινό μπουφάν με Level 2 προστασίες
Πώς κάνεις Ηλεκτρονική Ένσταση για κλήση: Ο πλήρης οδηγός για το νέο σύστημα
23η εβδομάδα ελέγχων για κράνος: Η Τροχαία συνεχίζει με «μηδενική ανοχή»
Αγρότες σε θέση μάχης: Νέα μπλόκα, νέα μέτωπα, καμία υποχώρηση– Ποιοι δρόμοι είναι κλειστοί
PIAGGIO Check & Ride: Δωρεάν έλεγχος & έκπτωση έως 16 Δεκεμβρίου
Η κυβέρνηση παραδέχεται: Η 12μηνη τουριστική Αθήνα «πνίγει» το οδικό δίκτυο
Νέο ναρκοτέστ στους δρόμους: Η Τροχαία ενεργοποιεί επί τόπου ελέγχους για χρήση ουσιών
Νέες κάμερες στην Αττική: Πού ξεκινά το πιλοτικό πρόγραμμα μέχρι το τέλος του έτους
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt