Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Design ηλεκτρικών: φουτουριστικό και ελεύθερο ή «λευκές συσκευές»;
Honda EV Fun Concept: Καμουφλαρισμένη σε δοκιμές – μοιάζει με ότι είδαμε στην EICMA
«Κινούμαι Ηλεκτρικά 3»: Στα 9 εκατ. ευρώ τα διαθέσιμα συνολικά-Αναλυτικός πίνακας για δίκυκλα
Honda GLX: Το παπί που μεγάλωσε την Ελλάδα
Kawasaki Z1100: Προετοιμάζεται το νέο supernaked με 1100 κυβικά και φήμες για RS έκδοση
Benelli TreK: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από το νέο Adventure με τρικύλινδρο 125 ίππων
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
BMW Vision CE: Νέο Ηλεκτρικό scooter που στέκεται όρθιο μόνο του(ΒΙΝΤΕΟ)
Τσάντες Oxford Nomad: Πλήρως ευέλικτες και προσιτές επιλογές για φίλους του ADV
Daytona VIRTUS 300: Με 13,5 λίτρα ρεζερβουάρ ,ρυθμιζόμενη ζελατίνα και κάμερα καταγραφής
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt