• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα ξεχωριστά στοιχεία που αποτελούν την μοτοσυκλέτα.

Το Tracer 700 με μια ματιά

Αυτούσιος κινητήρας των MT-07 και XSR 700, με μόνη διαφορά την συμμόρφωση με τις Euro 4 προδιαγραφές.

Zελατίνα ρυθμιζόμενη χωρίς εργαλεία σε 28 διαφορετικές θέσεις με +/- 68 χλστ. εύρος 

Σε σχέση με το MT-07, μακρύτερο κατά 50 χλστ. ψαλίδι, νέο μοχλικό ανάρτησης και αμορτισέρ με διαδρομή +12 χλστ. το οποίο έχει σεταριστεί διαφορετικά στις αποσβέσεις του 

Ενισχυμένο στα σημεία υποπλαίσιο για να διαχειρίζεται χωρίς πρόβλημα τα αυξημένα φορτία της τουριστικής χρήσης

Άνετη θέση οδήγησης με το τιμόνι ψηλά και κοντά στον οδηγό. Το μεγαλύτερο ύψος της σέλας, στα 835 χλστ.  έχει ως αποτέλεσμα και πιο άνετες γωνίες στα πόδια 

Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ, ίδιας διαδρομής με το MT-07 αλλά με διαφορετικό βήμα ελατηρίου και διαφορετικό σετάρισμα στις αποσβέσεις 

“Oιοκγενειακή” Tracer σχεδίαση, πολλά κοινά στοιχεία με το 900 αλλά σε πιο απλή και όχι τόσο αμβλεία υλοποίηση 

Η πιο άνετη θέση συνεπιβάτη στα 700άρια δικύλινδρα της Yamaha. Ευρύχωρη σέλα, μεγάλες χειρολαβές και φαρδιά, επενδεδυμένα με λάστιχο μαρσπιέ 

Άνετη θέση οδήγησης με το τιμόνι ψηλά και κοντά στον οδηγό. Το μεγαλύτερο ύψος της σέλας, στα 835 χλστ.  έχει ως αποτέλεσμα και πιο άνετες γωνίες στα πόδια 

Συμβατικό πιρούνι 41 χλστ, ίδιας διαδρομής με το MT-07 αλλά με διαφορετικό βήμα ελατηρίου και διαφορετικό σετάρισμα στις αποσβέσεις 

“Oιοκγενειακή” Tracer σχεδίαση, πολλά κοινά στοιχεία με το 900 αλλά σε πιο απλή και όχι τόσο ‘‘αμβλεία’’ υλοποίηση 

Η πιο άνετη θέση συνεπιβάτη στα 700άρια δικύλινδρα της Yamaha. Ευρύχωρη σέλα, μεγάλες χειρολαβές και φαρδιά, επενδεδυμένα με λάστιχο μαρσπιέ 

 
  • Γιαννης

    Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt

      7

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ