• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Xωρίς αλλαγές πέρα των απαραιτήτων για να πάρει το “ok” βάση των Euro 4 προδιαγραφών ο κινητήρας, είναι επί της ουσίας o ίδιος με αυτόν που γνωρίζουμε από τα MT-07 και XSR 700.

Κινητήρας

Το δικύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 689 κ.εκ.,  τοποθετείτε ως έχει από τις άλλες του εφαρμογές στο MT-07 και στο XSR 700. Η μόνη διαφορά είναι ότι πλέον συμμορφώνεται με τις Euro 4 προδιαγραφές, με την Yamaha να διατυμπανίζει όμως ότι αυτό δεν έχει επηρεάσει ούτε κατ΄ ελάχιστο την απόδοση. Ως εκ τούτου, η ονομαστική ισχύς του κινητήρα παραμένει στους 74,8 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 6,93 kg-m στις 6.500 σ.α.λ. Ο 270 μοιρών στρόφαλος, υπόσχεται μοναδική αίσθηση και πλήρη εκμετάλλευση της ισχύος του κινητήρα, χωρίς να… τρομάζουν οι νέοι αναβάτες και χωρίς να… βαριούνται οι πιο έμπειροι. 

Χάρτες, traction control και γενικά e-gadgets απουσιάζουν αλλά η παρουσία τους δεν είναι κάτι σύνηθες στην κατηγορία έτσι και αλλιώς (ή πληρώνεται πολύ ακριβά αν το θέλει κανείς...). 
Το συγκεκριμένο μοτέρ, όντας γνωστό από τα MT-07 και το XSR 700, είναι από τα πλέον διασκεδαστικά της κατηγορίας και πραγματικά ήμουν περίεργος να διαπιστώσω το κατά πόσο έχει ταιριάξει με το «μικρό» Tracer.  Λίγη υπομονή ακόμη, ακολουθούν οι οδηγικές εντυπώσεις: 

 
  • Γιαννης

    Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt

      7

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ