Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Τα πιο δυνατά Naked-Commuter της Α2 κατηγορίας
Daytona Orama: Κλασικό scooter με ABS, TCS και αυτονομία 435 χλμ
Husqvarna Svartpilen 401 - Test
Γιατί να πληρώνουν διόδια οι μοτοσυκλέτες;
Παρουσίαση LS2 Funny II: Το πρώτο βήμα στην προστασία των παιδιών
80 Χρόνια MV Agusta: Από την Ιταλία του Μεσοπολέμου σε μια από τις πιο εξωτικές μάρκες
Service στα ηλεκτρικά μηχανάκια; - Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις
KTM 390 Adventure R 2025: Πλήρως ανανεωμένο με τροχό 21 ιντσών
Ταξινομήσεις 2024: Ρεκόρ 15αετίας στην Ελλάδα και πρωτιά της SYM
Νέος τιμοκατάλογος Honda: PCX 125 και SH 350i κλέβουν την παράσταση
Το QJMOTOR ATR 125 συνεχίζει το ταξίδι του στην Καππαδοκία
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt