Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Μπορούν οι Κινέζοι να πετύχουν ό,τι οι Ιάπωνες πριν δεκαετίες;
Voge SR16 200 ACC: Ανακοινώθηκε μόλις η τιμή στα 2.995 ευρώ
Yamaha WR250F & WR450F 2026: «Κλειδώνουν» με νέο αντικλεπτικό ECU lock
ΕΣΚΑΣΕ ΤΩΡΑ: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες από μια νέα μικρή Yamaha adventure on-off
Triumph: Δυό νέες ειδικές εκδόσεις για το 2026 Street Triple 765 RX και Moto2 Edition
Royal Enfield Himalayan electric: Κατασκοπευτικές φωτογραφίες της νέας Adventure
Test καλοκαιρινό μπουφάν GMS Fiftysix 7: Κλάσης Α με κορυφαίο VfM
Πρεμιέρα για το νέο DS800X Rally στο Λαύριο και Test Ride με όλα τα Adventure της Voge
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά όμιλο: Ποιοι κυριαρχούν στην αγορά
Ταξινομήσεις οκταμήνου 2025 ανά μάρκα (Αναλυτικός πίνακας)
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt