Τι γνωρίζαμε μέχρι στιγμής για CP2 projects της Yamaha, δηλαδή το MT-07 και το XSR 700; Ότι ήταν πολύ fun μοτοσικλέτες, εύκολες για όλους και ικανές για αστικό και περιαστικό commuting, χωρίς να ζητάνε πολλά ως αντάλλαγμα, για τις υπηρεσίες τους. Το Tracer 700, έρχεται να προσθέσει σε όλα αυτά μεγαλύτερη άνεση και να εκτοξεύσει το τουριστικό range, όντας μια πολυδιάστατη πρόταση για 24/7 χρήση.
Τεχνικά χαρακτηριστικά |
|
Κινητήρας |
4Τ, 2Κ, Υ/Ψ, 8Β |
Κυβισμός (κ.εκ.) |
689 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) |
80 Χ 68,6 |
Συμπίεση (:1) |
11,5 |
Ισχύς (ίπποι/σαλ) |
74,8/9.000 |
Ροπή (kgm/σαλ) |
6,9/6.500 |
Τροφοδοσία |
Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα) |
17 |
Βάρος, πλήρες (κιλά) |
196 |
Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.) |
- |
Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα) |
- |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
|
Τύπος πλαισίου |
Ατσάλινο σωληνωτό |
Αναρτήσεις Ε |
Συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) |
130 |
Αναρτήσεις Π |
Μονό Αμορτισέρ |
Διαδρομή (χλστ.) |
142 |
Φρένα Ε |
Δ/282 χλστ., 4πίστονη δαγκάνα, ABS |
Φρένα Π |
Δ/245, 1πίστονη δαγκάνα, ABS |
Τροχοί-ελαστικά |
|
Ελαστικό Ε |
120/70-17 |
Ελαστικό Π |
180/55-17 |
Διαστάσεις |
|
Μήκος (χλστ.) |
2138 |
Πλάτος (χλστ.) |
806 |
Μεταξόνιο (χλστ.) |
1450 |
Ύψος σέλας (χλστ.) |
835 |
Εξοπλισμός |
|
ABS/Ρυθμ. |
Υ/Ο |
Traction control/Ρυθμ. |
O/O |
Στροφόμετρο |
Y |
Immobiliser |
Υ |
Υπολογιστής ταξιδιού |
O |
Μερικός χιλιομετρητής |
Υ |
Ένδειξη βενζίνης |
Y |
Ένδειξη θερμοκρασίας |
Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος |
O |
Ζελατίνα/Ρυθμ. |
Y/Y |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α |
Ο/Ο |
Πλάγιο σταντ |
Υ |
Κεντρικό σταντ |
Ο |
Πόσο Off είναι τελικά τα adventure;
Morbidelli F200: Νέο naked μοντέλο με 21,7 ίππους και ανεστραμμένο πιρούνι
Tracer 7 2026: Η Yamaha φέρνει το Y-AMT στην sport-touring κατηγορία
Test Nordcode Escape: Καλοκαιρινό μπουφάν με προστασίες Level 2 & αδιαβροχοποίηση
Royal Enfield Shotgun 650: Με τέσσερα custom διαμάντια στο Goodwood Festival
SYM ARCTIC ROUTE 2025: Το ADXTG 400 κάνει είσοδο στην Αλάσκα!
QJMOTOR ATR 200: Υβριδική υποβοήθηση, premium εξοπλισμός και δισκόφρενα μαργαρίτα!
Η Honda κατοχύρωσε νέα πατέντα για ηλεκτρική Fireblade!
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε η 7η Πανελλήνια Συνάντηση Benelli Moto Hellas Club
Αύξηση στα καύσιμα : Έρχεται φόρος άνθρακα για την «πράσινη μετάβαση»
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies |
Copyright © 2025 - mototriti.gr
Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt