• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Άνετη η σέλα για τον οδηγό καλές οι αναλογίες και για τον συνεπιβάτη.

Slim γενικά η σιλουέτα του Tracer, με το ρεζερβουάρ να μην ανοίγει τους μηρούς του οδηγού, που βρίσκουν στήριξη στα λαστιχένια pads. Ψηλό και κοντά στον οδηγό το τιμόνι, πέρα από άνετο στην λαβή του, προσφέρει ικανοποιητικούς μοχλούς για την κατεύθυνση της μοτοσικλέτας. Παρατηρείστε την “γέφυρα” του τιμονιού με το διάτρητο κάλυμμα της, ουσιαστικά εκεί μπορεί να προσαρμοστεί μεγάλη ποικιλία αξεσουάρ από GPS μέχρι βάσεις smaartphone και από action cams μέχρι μικρά τσαντάκια.

Full digital και πλήρης για την κατηγορία στην οποία ανήκει τo Tracer 700, ο πίνακας οργάνων. Καλό κοντράστ στην LCD, διαβάζεται εύκολα ακόμα και με κόντρα φως.

Σχεδίαση – Εργονομία – Ποιότητα κατασκευής

Η σχεδιαστική συγγένεια με το Tracer 900 είναι εμφανής, με τις πλαϊνές εισαγωγές αέρα, τους διπλούς προβολείς, την «σφηνοειδή» ζελατίνα και τα «αιχμηρά» προστατευτικά στα grip, να αποτελούν κοινά σημεία στις δύο μοτοσικλέτες.  Η Yamaha κάνει λόγο για «οικογενειακό design» στην σειρά των Tracer και αυτό ισχύει 100%. 

Απλά η εφαρμογή του  στο 700 δεν έχει τον extreme δυναμισμό του 900, είναι  σε γενικές γραμμές λίγο πιo ήπια και “στρογγυλή”. Σε κάθε περίπτωση πρόκειται για μια όμορφη μοτοσικλέτα που δεν μοιάζει με τίποτα άλλο (οκ, πλην του Tracer 900) και η οποία έχει ένα ξεκάθαρο Street Adventure παρουσιαστικό, χωρίς On-Off προσχήματα: καθαρά ασφάλτινος ο προσανατολισμός λοιπόν! 

Εργονομικά τώρα και σε σχέση με το MT-07, (για να έχουμε ένα γνωστό σημείο αναφοράς), τo Tracer 700 έχει υψηλότερη κατά 30 χλστ. σέλα και το τιμόνι «έρχεται» πιο ψηλά και κοντά στον οδηγό.  Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μια πιο άνετη και όρθια θέση οδήγησης σε σχέση με το «γυμνό», χωρίς όμως υπερβολές που αποκόπτουν λόγω απόστασης την «επικοινωνία» με το μπροστινό μέρος. To ύψος της σέλας στα 835 χλστ. βρίσκεται στα αναμενόμενα και αποδεκτά όρια της κατηγορίας, κάνοντας το Tracer 700 προσιτό και σε βραχύσωμους αναβάτες.  

Ο συνεπιβάτης δεν θα αισθανθεί αδικημένος, του αναλογεί ένα  σεβαστών διαστάσεων τμήμα της ενιαίας, με “σκαλοπάτι”, σέλας (στο 900 είναι χωριστή, δύο τμημάτων), ενώ έχει επίσης στην διάθεση του δύο μεγάλες χειρολαβές και επίσης μεγάλα, επενδεδυμένα με λάστιχο, μαρσπιέ. 
Διαστασιακά, η  μοτοσικλέτα είναι μαζεμένη και την αισθάνεσαι και έτσι όταν ανέβεις πάνω της, εντύπωση που ενισχύεται και από το μικρότερο βάρος της κατηγορίας, στα 196 –γεμάτα- κιλά. Τα 177 εκατοστά του ύψους μου, δεν είχαν κανένα πρόβλημα να χωρέσουν στο Tracer 700, τα άκρα ήταν όλα σε άνετες θέσεις ενώ πάταγα επίσης εύκολα κάτω. Ισραηλινός συνάδελφος με ύψος κοντά στα 2 μέτρα, δήλωσε ότι δεν αντιμετώπισε κανένα… χωροταξικό πρόβλημα επάνω στην μοτοσικλέτα, οπότε αυτή είναι μια πολύ καλή ένδειξη, ότι το Tracer 700 είναι «one size fits all»! Για την κάλυψη από τον αέρα φροντίζουν μάσκα, πλαϊνές προεκτάσεις και η ρυθμιζόμενη χωρίς εργαλεία αλλά με κοχλίες – “πεταλούδες”, ζελατίνα. “Κουμπώνει” σε 28 διαφορετικές θέσεις με την διαφορά από την τέρμα κάτω μέχρι την τέρμα πάνω θέση,  να ανέρχεται στα 64 χλστ. 

Η αλήθεια είναι βέβαια ότι δεν υπήρξαν ανοιχτά τμήματα στην διαδρομή μας για να δοκιμαστεί η αποτελεσματικότητα όλων αυτών, οπότε “αναμείνατε στο ακουστικό σας” μέχρι την δοκιμή στην Ελλάδα για αυτό το θέμα.  
Η ποιότητα κατασκευής είναι τυπική γιαπωνέζικη για μοτοσικλέτα αυτής της τάξης κυβισμού και τιμής, δηλαδή μια χαρά! Το μόνο σημείο που θα ήθελε λίγη περισσότερη προσοχή σε ότι αφορά στην επιλογή των υλικών, είναι στο εσωτερικό το fairing και συγκεκριμένα κάτω από το όργανα, όπου οι βίδες που έχουν χρησιμοποιηθεί, δεν είναι αυτό που λέμε άριστης αισθητικής και χαλάνε λίγο την κατά τα άλλα πολύ καλή εικόνα που σχηματίζει κάποιος ως πρώτη εντύπωση. 
Από πληροφόρηση το Tracer 700 τα πάει επίσης αρκετά καλά, με τον πλήρως ψηφιακό και ευανάγνωστο πίνακα οργάνων, αν ενημερώνει πέρα των τυπικών και αναμενόμενων και για: στάθμη καυσίμου, σχέση στο κιβώτιο και θερμοκρασία ψυκτικού υγρού. 

 
  • Γιαννης

    Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt

      7

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ