• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Ελαφριές αλλαγές στο "χτίσιμο" της μοτοσυκλέτας, που την προσαρμόζουν για να μεταφέρει ακόμη πιο συχνά συνεπιβάτη και αποσκευές.

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Το πλαίσιο του Tracer 700 δεν αλλάζει σε σχέση με το αυτό του MT-07, πέραν κάποιων πρόσθετων ενισχύσεων στο υποπλαίσιο, κάτι λογικό και καλοδεχούμενο για μια μοτοσικλέτα που θα κληθεί πολλές φορές να μεταφέρει συνεπιβάτη και αποσκευές. 
Η Yamaha το ονομάζει τύπου «διαμάντι», εσείς κρατήστε ότι ξεκινά σαν μονή ραχοκοκαλιάς και συνεχίζει από την μέση και πίσω σαν διπλό, είναι δε ανοικτό και κατασκευασμένο από ατσάλινους σωλήνες κυκλικής διατομής. Γεωμετρικά, είναι λίγο πιο «αργό» σε σχέση με το MT-07, με την γωνία κάστερ να έχει  «τσιμπήσει» μισή μοίρα (25ο έναντι 24,5ο), το μεταξόνιο να έχει μακρύνει κατά 50 χλστ. (1450 έναντι  1400) και το ίχνος να παραμένει το ίδιο, στα 90 χλστ. Οι διαφοροποιήσεις αυτές προέρχονται από το πίσω μέρος του Tracer 700, το οποίο φέρει (σε σχέση πάντα με το MT-07) ένα νέο, μακρύτερο ψαλίδι (+50 χλστ.), διαφορετικής σχεδίασης μοχλικό ανάρτησης και μεγαλύτερης διαδρομής αμορτισέρ (+12 χλστ.).

Το συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι εξακολουθεί να έχει διαδρομή 130 χλστ., ωστόσο έχει ελατήριο διαφορετικού βήματος και διαφορετικά settings στις αποσβέσεις. 
Τα φρένα παραμένουν απαράλλαχτα, με δύο δίσκους διαμέτρου 282 χλστ. μπροστά και  4-πίστονες δαγκάνες, ενώ πίσω, ο μονός δίσκος έχει διάμετρο 245 χλστ. και συνεργάζεται με μονοπίστονη δαγκάνα. Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από μονάδα ABS, η οποία όμως δεν απενεργοποιείται.  Τέλος, το Tracer φέρει ελαστικά διαστάσεων 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω, στις 17αρες ζάντες του. 

 
  • Γιαννης

    Διαφωνω για το φρεσκια προταση οταν υπαρχει το versus στην αγορα το οποιο ειναι καλοστημενο για τον δρομο αλλα και με μεγαλη αποσταση απο το εδαφος για χαλαρους χωματοδρομους σε αντιθεση με τα θανατηφορα 140 mm του mt

      7

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ