LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα

Διαβάστηκε από 1.456 αναγνώστες (01/12/2025)
Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, είναι σταθερό, σε αυτό βοηθάει και ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών στο εμπρός μέρος.
3 Φωτογραφίες »

Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, είναι σταθερό, σε αυτό βοηθάει και ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών στο εμπρός μέρος.

Το πλαίσιο του είναι ατσάλινο σωληνωτό και συνεργάζεται με ένα συμβατικό τηλεσκοπικό πιρούνι μπροστά, είναι σταθερό, σε αυτό βοηθάει και ο μεγάλος τροχός 16 ιντσών στο εμπρός μέρος. Τα φρένα του στην έκδοση που είχαμε στη διάθεση μας, επιτηρούνται από σύστημα ABS της Bosch, το οποίο λειτουργεί διακριτικά και χωρίς μεγάλη επίδραση στις μανέτες. Επίσης, φέρει καλορυθμισμένο traction control που δεν παρεμβαίνει αχρείαστα – βοήθησε σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους. Το βάρος του, ανέρχεται στα 140 κιλά με όλα τα υγρά του και συνδυαστικά με το χαμηλό ύψος σέλας στα 798 χιλιοστά κάνουν τον όλο χειρισμό του παιχνιδάκι.


Επίσης, φέρει καλορυθμισμένο traction control που δεν παρεμβαίνει αχρείαστα – βοήθησε σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους.

Επίσης, φέρει καλορυθμισμένο traction control που δεν παρεμβαίνει αχρείαστα – βοήθησε σε βρεγμένους και ολισθηρούς δρόμους.

 

Σελίδα 1LETBE Velocity 125 - Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά
ANORAK
BEST BUY