Δύσκολο το συμπέρασμα, όχι γιατί το Integra δεν σου επιτρέπει να το αξιολογήσεις εύκολα και αβίαστα ως «αρκετά καλό δίτροχό», -όντως είναι- , αλλά γιατί μπερδεύει αρκετά με την φιλοσοφία και τον χαρακτήρα του.
| 
   Τεχνικά χαρακτηριστικά  | 
 |
| 
   Κινητήρας  | 
  
   4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β  | 
 
| 
   Κυβισμός (κ.εκ.)  | 
  
   745  | 
 
| 
   Διάμετρος x Διαδρομή
  (χλστ.)  | 
  
   77 Χ 80  | 
 
| 
   Συμπίεση (:1)  | 
  
   10,7  | 
 
| 
   Ισχύς (ίπποι/σαλ)  | 
  
   54/6.250  | 
 
| 
   Ροπή (kgm/σαλ)  | 
  
   6,93/4.750  | 
 
| 
   Τροφοδοσία  | 
  
   Ψεκασμός  | 
 
| 
   Χωρητικότητα ρεζερβουάρ
  (λίτρα)  | 
  
   14,1  | 
 
| 
   Βάρος, πλήρες (κιλά)  | 
  
   238  | 
 
| 
   Κατανάλωση (λίτρα
  ανά 100 χλμ.)   | 
  
   4, 4  | 
 
| 
   Τελική ταχύτητα
  (χμ/ώρα)  | 
  
   180  | 
 
| 
   Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα  | 
 |
| 
   Τύπος πλαισίου  | 
  
   Ατσάλινο σωληνωτό  | 
 
| 
   Αναρτήσεις Ε  | 
  
   Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.  SDBV  | 
 
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   120  | 
 
| 
   Αναρτήσεις Π  | 
  
   Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ  | 
 
| 
   Διαδρομή (χλστ.)  | 
  
   120  | 
 
| 
   Φρένα Ε  | 
  
   Δ/320 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες, ABS  | 
 
| 
   Φρένα Π  | 
  
   Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS  | 
 
| 
   Τροχοί-ελαστικά  | 
 |
| 
   Ελαστικό Ε  | 
  
   120/70-17  | 
 
| 
   Ελαστικό Π  | 
  
   160/60-17  | 
 
| 
   Διαστάσεις  | 
 |
| 
   Μήκος (χλστ.)  | 
  
   2.215  | 
 
| 
   Πλάτος (χλστ.)  | 
  
   810  | 
 
| 
   Μεταξόνιο (χλστ.)  | 
  
   1.525  | 
 
| 
   Ύψος σέλας (χλστ.)  | 
  
   790  | 
 
| 
   Εξοπλισμός  | 
 |
| 
   ABS/Ρυθμ.  | 
  
   Υ/Ο  | 
 
| 
   Traction
  control/Ρυθμ.  | 
  
   Ο/Ο  | 
 
| 
   Στροφόμετρο  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Immobiliser  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Υπολογιστής ταξιδιού  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Μερικός
  χιλιομετρητής  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Ένδειξη βενζίνης  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Ένδειξη θερμοκρασίας  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Θερμοκρασία
  περιβάλλοντος  | 
  
   Ο  | 
 
| 
   Ζελατίνα/Ρυθμ.   | 
  
   Υ/Ο  | 
 
| 
   Ρυθμιζόμενες μανέτες
  Δ/Α  | 
  
   Υ/Υ  | 
 
| 
   Πλάγιο σταντ  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Κεντρικό σταντ  | 
  
   Υ  | 
 
| 
   Χειρολαβές/Σχάρα  | 
  
   Υ/Ο  | 
 
| 
   Ρυθμιζόμενες
  αναρτήσεις Ε/Π  | 
  
   Ο/Υ  | 
 



CFMOTO DUAL 250: Στην Ermidis Moto μπορείς να το δεις από κοντά πριν κυκλοφορήσει
3 γενιές τεχνογνωσίας Kawasaki
Δημητρίου Moto Parts: Αποκλειστικά επώνυμα ανταλλακτικά
Καφετζάκης: Η φροντίδα που αξίζει η BMW σου
Πως βλέπεις αν έχεις κλήση από τις νέες κάμερες στους δρόμους;
EMOOV JSM1: GT ηλεκτρικό scooter με 110χλμ/ώρα τελική και αυτονομία 200 χλμ.
REPSOL λιπαντικό 10w40 Smarter Sport Semi synthetic MA2 4L
Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;
BMW C400 GT & C400 X: Με premium εξοπλισμό και τεχνολογία FlexCase
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία:   Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.:  998384177 
Δ.Ο.Υ.:  ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail:  [email protected]
 
Τηλέφωνο: 211 1085500 
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr 
Διοικητικά Στελέχη     
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη  Δάφνη Τριανταφύλλη 
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής:  Νίκος Καρανάσιος 
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης 
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.