LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Μία πρόταση που ισορροπεί ανάμεσα σε δύο κόσμους.

H αποψή μας

Δύσκολο το συμπέρασμα, όχι γιατί το Integra δεν σου επιτρέπει να το αξιολογήσεις εύκολα και αβίαστα ως «αρκετά καλό δίτροχό», -όντως είναι- , αλλά γιατί μπερδεύει αρκετά με την φιλοσοφία και τον χαρακτήρα του. 

Η «σύντηξη» των κατηγοριών που επιχείρησε η Honda στο Integra  πέτυχε σε ότι αφορά στο τεχνικό κομμάτι… αλλά μας τα χάλασε στο πρακτικό. Ποτέ δεν μπορείς να εξετάζεις ένα μοντέλο μεμονωμένα, πάντα πρέπει να το κάνεις βάση του ανταγωνισμού. 
Στην προκειμένη περίπτωση μάλιστα, ο ανταγωνισμός είναι εσωτερικός και ακούει στο όνομα NC750X, που στην έκδοση με το DCT κάνει ότι ακριβώς και το Integra, χτυπώντας το μάλιστα στο σημείο που πάσχει περισσότεροι, στους αποθηκευτικούς χώρους. 
HΠου διαφοροποιείται το Integra; Στην πιο άνετη θέση οδήγησης και στην προστασία, που είναι πολύ πιο αποτελεσματική, ειδικά από τον κορμό και κάτω. Αν λοιπόν κάποιος θέλει αυτό το χαρακτηριστικό και σκοπεύει να τοποθετήσει άμεσα top box για να ισοφαρίσει σε αποθηκευτικούς χώρους, τότε ναι, το Integra είναι μια πολύ δελεαστική πρόταση! 


Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κινητήρας

4Τ 2Κ, Υ/Ψ 8Β

Κυβισμός (κ.εκ.)

745

Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.)

77 Χ 80

Συμπίεση (:1)

10,7

Ισχύς (ίπποι/σαλ)

54/6.250

Ροπή (kgm/σαλ)

6,93/4.750

Τροφοδοσία

Ψεκασμός

Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λίτρα)

14,1

Βάρος, πλήρες (κιλά)

238

Κατανάλωση (λίτρα ανά 100 χλμ.)

4, 4

Τελική ταχύτητα (χμ/ώρα)

180

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα

Τύπος πλαισίου

Ατσάλινο σωληνωτό

Αναρτήσεις Ε

Τηλεσκοπικό πιρούνι 41 χλστ.  SDBV

Διαδρομή (χλστ.)

120

Αναρτήσεις Π

Μονό Αμορτισέρ, ΠΕ

Διαδρομή (χλστ.)

120

Φρένα Ε

Δ/320 χλστ., 2πίστονες δαγκάνες, ABS

Φρένα Π

Δ/240, 1πίστονη δαγκάνα, ABS

Τροχοί-ελαστικά

Ελαστικό Ε

120/70-17

Ελαστικό Π

160/60-17

Διαστάσεις

Μήκος (χλστ.)

2.215

Πλάτος (χλστ.)

810

Μεταξόνιο (χλστ.)

1.525

Ύψος σέλας (χλστ.)

790

Εξοπλισμός

ABS/Ρυθμ.

Υ/Ο

Traction control/Ρυθμ.

Ο/Ο

Στροφόμετρο

Υ

Immobiliser

Υ

Υπολογιστής ταξιδιού

Υ

Μερικός χιλιομετρητής

Υ

Ένδειξη βενζίνης

Υ

Ένδειξη θερμοκρασίας

Υ

Θερμοκρασία περιβάλλοντος

Ο

Ζελατίνα/Ρυθμ. 

Υ/Ο

Ρυθμιζόμενες μανέτες Δ/Α

Υ/Υ

Πλάγιο σταντ

Υ

Κεντρικό σταντ

Υ

Χειρολαβές/Σχάρα

Υ/Ο

Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π

Ο/Υ

  

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ