LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Neutral, Drive και Sport ρυθμιζόμενο σε τρία στάδια. Από αυτόν τον επιλογέα ελέγχεται το DCT.

Το νέο πεντάγωνο τελικό, είναι πιο όμορφο, ελαφρύτερο κατά μισό κιλό και βγάζει έναν ωραία μπάσο ήχο.

Κινητήρας – DCT: Αλλαγές στα σημεία

Στον κινητήρα έγιναν οι απαραίτητες «γραφειοκρατικές» αλλαγές, προκειμένου να εναρμονίζεται με τις Euro4 προδιαγραφές, χωρίς όμως να επηρεαστεί η απόδοση του. 

Ως εκ τούτου, συνεχίζει να αποδίδει 54 ίππους στις 6.250 σ.α.λ. και 6,9 kg-m ροπής στις 4.750 σ.α.λ., από τα 745 κ.εκ. της χωρητικότητας του. 
To DCT από την άλλη, βελτιώθηκε στα σημεία και απέκτησε μεγαλύτερο εύρος ρυθμίσεων. Συγκεκριμένα, υπάρχουν πλέον τρεις διαβαθμίσεις στο πρόγραμμα «S», με το S1 να είναι το λιγότερο δυναμικό, το S2 να αποτελεί επί της ουσίας το… σκέτο S της προηγούμενης γενιάς και τέλος, το S3 να αλλάζει τις σχέσεις κοντά στα κόκκινα, προσδίδοντας την πιο sport συμπεριφορά. 

Πέραν αυτού, έχει μειωθεί ο χρόνος που χρειάζεται για να εμπλακεί το πρόγραμμα «D» από νεκρά ταχύτητα, ενώ υπάρχει πλέον «μνήμη» στις ρυθμίσεις που έχει επιλέξει ο αναβάτης, έτσι ώστε να μην χρειάζεται να τα κάνει όλα από την αρχή κάθε φορά που σβήνει και επανεκκινεί το Integra.  Βελτίωση υπήρξε επίσης και στην σύμπλεξη, μέσω του συστήματος «Adaptive Clutch Capabillity Control», το οποίο ομαλοποιεί την εναλλαγή των σχέσεων. 
Τέλος, το Integra εφοδιάζεται και με  σύστημα ανίχνευσης κλίσεων, που πρωτοείδαμε στην DCT έκδοση του Africa Twin. Το παράδοξο είναι ότι δεν υπάρχει κάποιου είδους αισθητήρας και οι κλίσεις «ανιχνεύονται» από την κεντρική μονάδα ελέγχου, η οποία επεξεργάζεται πληροφορίες που αφορούν στο άνοιγμα του γκαζιού, την ταχύτητα κίνησης, τις στροφές του κινητήρα και την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. 
Όταν λοιπόν η ανάλυση των στοιχείων αυτών, μεταφραστεί ως «κλίση», το DCT προσαρμόζεται αυτόματα και εναλλάσσει τις σχέσεις με διαφορετικό τρόπο, «κρατώντας» αυτές λίγο παραπάνω, έτσι ώστε να υπάρξει το απαραίτητο φρένο από τον κινητήρα σε κατωφέρεια και το απαραίτητο γκάζι σε ανωφέρεια.   

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Royal Alloy GT2 125 ABS TCS Touring: Με 14 ίππους , Traction control και δικάναλο ABS

Kove 800X Rally - Test

Τα naked A2 κατηγορίας με τη χαμηλότερη κατανάλωση

Kove MAVERICK 510X: Νέα πρόταση στα μεσαία adventure με έμφαση στον εξοπλισμό

CFMOTO 450CL-C MY26: Παρουσιάστηκε αναβαθμισμένο εμφανισιακά και πιο άνετο

ΕΛ.ΑΣ.: Συνάντηση με την Πέτρος Πετρόπουλος ΑΕΒΕ για δωρεά ηλεκτρικών μοτοσυκλετών

Νέος δίχρονος κινητήρας της GM: Πατέντα με e-Turbo και θυρίδες χιτωνίου αλλάζει τα δεδομένα

Vespa Slitta Babbo Natale: Το πιο χριστουγεννιάτικο concept της Piaggio στο κέντρο του Μιλάνου

Μπορώ να δείξω στην Τροχαία το δίπλωμα από το κινητό; – Τι ισχύει με τον νέο ΚΟΚ

Επιλεγμένα μοντέλα Ducati τώρα με όφελος τιμής έως 4000 ευρώ

Τέλη Κυκλοφορίας: Τι ισχύει σε μεταβίβαση οχήματος, συνιδιοκτησία και αναλογικά τέλη – Ο οδηγός της ΑΑΔΕ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ