ZXJC 820RR: Φήμες για νέα supersport με 148 ίππους από τον ιδρυτή της Kove
|

Ο Zhang Xue, ο άνθρωπος που ίδρυσε την Kove και την καθιέρωσε ως υπολογίσιμη δύναμη στον κόσμο των sportbikes, επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα νέο, πιο φιλόδοξο πλάνο: Tη ZXJC.
Ο ιδρυτής της Kove επιστρέφει με τρικύλινδρο project 148 ίππων
Το 500RR άνοιξε τον δρόμο – η 820RR ανεβάζει τον πήχη
Ελαφρύ πλαίσιο, IMU 6 αξόνων και Cornering Traction Control
Η ZXJC έχει στο πλάνο της adventure, motocross και cruiser
Ο ιδρυτής της Kove επιστρέφει με τρικύλινδρο project 148 ίππων
Ο Zhang Xue, ο άνθρωπος που ίδρυσε την Kove και την καθιέρωσε ως υπολογίσιμη δύναμη στον κόσμο των sportbikes, επιστρέφει στο προσκήνιο με ένα νέο, πιο φιλόδοξο πλάνο: Tη ZXJC. Η νέα του εταιρεία κάνει το επόμενο μεγάλο της βήμα με την 820RR, ένα καθαρόαιμο supersport που σχεδιάζεται να αποδίδει 148 ίππους από έναν τρικύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Το νέο μοντέλο βρίσκεται ακόμη υπό εξέλιξη, όμως ήδη προκαλεί εντύπωση, τόσο για τις επιδόσεις του όσο και για την τεχνολογική του προσέγγιση.
Το 500RR άνοιξε τον δρόμο – η 820RR ανεβάζει τον πήχη
Η ZXJC έχει ήδη λανσάρει το 500RR, ένα τετρακύλινδρο sportbike που αποδίδει 81,8 ίππους στις 13.500 σ.α.λ. και 46 Nm ροπής, με τις πρώτες παραδόσεις να ξεκινούν σύντομα στην κινεζική αγορά. Όμως η 820RR είναι άλλο επίπεδο. Το νέο μοντέλο, γνωστό εσωτερικά ως Project 299, ανεβάζει θεαματικά την ισχύ και στοχεύει σε ένα πιο premium, εξειδικευμένο κοινό. Η εταιρεία θέλει να βγει μπροστά στον παγκόσμιο χάρτη με αυτό το μοντέλο και να δηλώσει «παρούσα» απέναντι σε καταξιωμένα ονόματα της κατηγορίας.
Ελαφρύ πλαίσιο, IMU 6 αξόνων και Cornering Traction Control
Η ZXJC 820RR αναμένεται να χρησιμοποιεί πλαίσιο αλουμινίου για χαμηλό βάρος – μόλις 168 κιλά (ξηρό) – και να φτάνει τις 15.250 σ.α.λ. σε στροφές, κάτι που υπόσχεται άμεση απόκριση και εντυπωσιακή επιτάχυνση. Το πακέτο περιλαμβάνει πλήρως ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και αμορτισέρ πίσω. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η προσθήκη IMU έξι αξόνων, η οποία ξεκλειδώνει προηγμένες δυνατότητες όπως cornering traction control και cornering ABS Bosch, φέρνοντας την 820RR στα επίπεδα σύγχρονων ευρωπαϊκών και ιαπωνικών supersport.
Η ZXJC έχει στο πλάνο της adventure, motocross και cruiser
Η κινεζική εταιρεία δείχνει ότι έχει όραμα και δεν περιορίζεται στη μία κατηγορία. Πέρα από την 820RR, πηγές αναφέρουν ότι βρίσκονται υπό ανάπτυξη μία adventure μοτοσυκλέτα, ένα νέο motocross μοντέλο και ένα V-twin cruiser. Το brand φαίνεται αποφασισμένο να επεκτείνει τη γκάμα του και να ανταγωνιστεί σε πολλαπλά μέτωπα, με τον Zhang Xue να εφαρμόζει την εμπειρία του από την Kove σε ένα νέο, πιο φιλόδοξο πεδίο. Αν όλα επιβεβαιωθούν, η ZXJC μπορεί σύντομα να εξελιχθεί σε έναν από τους ταχύτερα ανερχόμενους παίκτες της παγκόσμιας σκηνής.