Yamaha Tracer 7: Το πιο ελαφρύ στην κατηγορία του

Yamaha Tracer 7: Το πιο ελαφρύ στην κατηγορία του

Πιο δυναμικό από ποτέ, το δημοφιλές Yamaha Tracer 7 γίνεται ακόμη πιο ελκυστικό, συνδυάζοντας την μετακίνηση εντός και εκτός πόλης με τον σπορ χαρακτήρα του.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Το ελαφρύτερο μεσαίο sport touring


Αρκετές βελτιώσεις έχουν γίνει με στόχο την άνεση τόσο του αναβάτη, όσο και του συνεπιβάτη. Η νέα σέλα έχει πλουσιότερο κατά 10 χιλιοστά αφρώδες υλικό και μεγαλύτερο “σκαλοπάτι” ανάμεσα στους δυο επιβαίνοντες, το τιμόνι είναι φαρδύτερο, η ζελατίνα είναι ρυθμιζόμενη σε ένα εύρος 65 χιλιοστών, ενώ νέα είναι και η LCD οθόνη με τις λευκές ενδείξεις σε μαύρο φόντο. Το ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου «διαμάντι» συνδυάζεται με αλουμινένιο ψαλίδι. Χάρη στο μικρών διαστάσεων ελαφρύ πλαίσιο με μακρύ ψαλίδι αλουμινίου και το μεταξόνιο των 1460χιλ., είναι μια από τις πιο ευέλικτες και συναρπαστικές sport touring μοτοσυκλέτες.


Με βάρος στα 196 κιλά πλήρες υγρών, επιτυγχάνει μια από τις καλύτερες αναλογίες ισχύος/βάρους στην κατηγορία του.Στον τομέα των αναρτήσεων έχουμε σημαντικές αλλαγές και πλέον τόσο το πιρούνι των 41 χιλιοστών όσο και το αμορτισέρ ρυθμίζονται ως προς την απόσβεση επαναφοράς και την προφόρτιση των ελατηρίων. Στον τομέα των φρένων συναντάμε δύο δίσκους των 282 χιλιοστών με τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και ένα δίσκο των 245 χιλιοστών πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα. Το ABS ανήκει στον στάνταρ εξοπλισμό ενώ οι αλουμινένιες ζάντες των 17 ιντσών φορούν τα πολύ ποιοτικά Road 4 της Michelin σε διαστάσεις 120/70-17 και 180/55-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Εισαγωγή στα sport touring


Η εμφάνιση του ανανεωμένου Tracer ελάχιστα θυμίζει την προηγούμενη γενιά καθώς οι αλλαγές είναι εκτεταμένες. Η πιο χαρακτηριστική ίσως αλλαγή αφορά στο μούτρο και την εικόνα που αντικρίζεις κοιτώντας τη μοτοσυκλέτα από μπροστά. Οι διπλοί παραδοσιακοί προβολείς έχουν δώσει τη θέση τους σε δυο LED προτζέκτορες, που θυμίζουν after market προβολάκια, οι οποίοι εκπέμπουν ένα όμορφο λευκό-μπλε φως. Από πάνω τους σαν φρύδια υπάρχουν δυο LED φώτα θέσης, ενώ ίδιας τεχνολογίας είναι πλέον και τα φλας. Προχωρώντας προς τα πίσω έχουμε ένα μικρότερων διαστάσεων φαίρινγκ που κάνει πιο επιθετική και σπορ την εμφάνιση του μοντέλου σε συνδυασμό με το επανασχεδιασμένο ρεζερβουάρ, η χωρητικότητα του οποίου παρέμεινε στα 17 λίτρα.

CP2 κινητήρας με 72,5 ίππους


Ο γνωστός δικύλινδρος εν σειρά, υδρόψυκτος CP2 κινητήρας των 689 κυβικών με τον crossplane στρόφαλο 270 μοιρών έχει ανασχεδιασμένη εισαγωγή αέρα, τροποποιημένο σύστημα ψεκασμού και νέο σύστημα εξάτμισης με έναν επιπλέον καταλύτη. Στόχος όλων αυτών είναι να καλύπτει τις Euro5 προδιαγραφές και το αποτέλεσμα είναι 72,5 ίπποι στις 8.750 σ.α.λ. με 6,93 χιλιογραμμόμετρα ροπής στις 6.500 σ.α.λ.. Ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει σχεδιαστεί ώστε να μπορεί να ανταπεξέλθει στις ανάγκες της καθημερινής οδήγησης. Δεν διαθέτει χάρτες ανάφλεξης ή traction control, οπότε το κόστος παραμένει χαμηλά. Δεν χρειάζεσαι βέβαια ηλεκτρονικά βοηθήματα, καθώς η απόκριση του γκαζιού είναι ακριβώς αυτή που θέλεις και έχεις πάντα τον πλήρη έλεγχο χωρίς απότομα τινάγματα. Οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι σε χαμηλά επίπεδα, καθώς η μέση κατανάλωση κυμαίνεται στα 5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »