LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη
Yamaha R7

Yamaha R7

Yamaha R7

Yamaha R7

Κινητήρας CP2 με 73,4 ίππους που συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με την ευχρηστία.

Κινητήρας CP2 με 73,4 ίππους που συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με την ευχρηστία.

Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμίσεις εμπρός και 2 δισκόφρενα, με ακτινικές δαγκάνες.

Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμίσεις εμπρός και 2 δισκόφρενα, με ακτινικές δαγκάνες.

  • Yamaha R7
  • Yamaha R7
  • Κινητήρας CP2 με 73,4 ίππους που συνδυάζει την οδηγική απόλαυση με την ευχρηστία.
  • Ανεστραμμένο πιρούνι με ρυθμίσεις εμπρός και 2 δισκόφρενα, με ακτινικές δαγκάνες.

Yamaha R7: Η πιο προσιτή supersport στα 600-700 κυβικά

Διαβάστηκε από 22.886 αναγνώστες (11/7/2022)

Παιχνίδι για τους έμπειρους, σχολείο για τους νέους, το νέο Yamaha R7 προτάσσει τον σπορ χαρακτήρα του και φέρνει χωρίς κανένα κόμπλεξ το θρυλικό όνομα στη νέα εποχή.

mototriti Team

Yamaha R7 2022 – Προσθέτοντας την χρηστικότητα στο supersport

Μέχρι πρότινος , τα superbike ταυτίζονται με ισχύ στο επίπεδο των 200 ίππων, ακραία τεχνολογία και επιδόσεις και… ανάλογες τιμές. Όμως το τελευταίο διάστημα η μεσαία κατηγορία άλλαξε προσανατολισμό και δείχνει σημαντικά σημάδια ανάκαμψης με μοντέλα που μπορεί να αποκτήσει ο καθένας. Η Yamaha φυσικά δεν θα μπορούσε να μείνει έξω από το παιχνίδι, ούτε να στερήσει την ευκαιρία σε νέους αναβάτες να γνωρίσουν τη σειρά R, παρουσιάζοντας το R7, μια μοτοσυκλέτα με γονίδια από την πίστα, αλλά μοτέρ και στήσιμο που επιτρέπουν μια πιο εύκολη χρήση ακόμα και από κάποιον που ξεκινάει τώρα, την επαφή του με την κατηγορία ή επιθυμεί μια μοτοσυκλέτα δρόμου χωρίς ακραία χαρακτηριστικά.


Yamaha R7

Yamaha R7

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Κινητήρας CP2 – Από τους πιο επιτυχημένους μεσαίους δικύλινδρους

Η νέα R7 εξοπλίζεται με τον κινητήρα CP2, που έχουμε γνωρίσει πολύ καλά από το MT-07. Η ισχύς του ανέρχεται στους 73,4 ίππους/8.750 στροφές και η μέγιστη ροπή φτάνει τα 6,8 kgm/6.500 στροφές, ενώ οι στροφαλοφόρος άξονας παραμένει φυσικά στην crossplane διάταξη των 270 μοιρών. Για το R7, η ECU έχει ανανεωμένες προδιαγραφές και η εξάτμιση είναι νέα, ενώ η χαρτογράφηση ψεκασμού έχει αναθεωρηθεί. Το νέο R7 συμμορφώνεται και με τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5. To μοντέλο αποκτά συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης για καλύτερη συμπεριφορά του κιβωτίου στην σπορ χρήση και ελαφρύτερη αίσθηση στη μανέτα κατά 33%, ενώ προαιρετικά μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα Quickshifter. Αύξησε την ισχύ του Yamaha R7 με φίλτρο αέρα DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 

 

Αγνή supersport εμφάνιση που προσφέρει συγκινήσεις

Όπως όλα τα μοντέλα της σειράς R, και το R7 αντλεί έμπνευση από την Μ1 των MotoGP, τραβώντας με ευκολία τα βλέμματα στο πέρασμά του. Στο μπροστινό μέρος βασικό ρόλο έχουν τα φώτα θέσης, αφού ο LED προβολέας κρύβεται μέσα στον κεντρικό αεραγωγό, ενώ η αιχμηρή σχεδίαση συνεχίζεται και στο πίσω μέρος που με τη σειρά του βασίζεται στο superbike της εταιρίας, με το κάθετα τοποθετημένο LED φανάρι και τις διόδους αέρα να κλέβουν την παράσταση. Όπως και στο R6 το τελικό της εξάτμισης βρίσκεται χαμηλά, συμβάλλοντας στην καλύτερη συγκέντρωση των μαζών χωρίς να αλλοιώνει την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής έχει δοθεί προσοχή σε κάθε λεπτομέρεια ώστε να μη ζηλεύει τα μεγαλύτερα αδέλφια της, κάτι που διακρίνεται τόσο στην ποιότητα των πλαστικών όσο και στο συνολικό φινίρισμα που καλύπτει τα υψηλά στάνταρ της Yamaha.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

BEST MOTO