Yamaha Eicma : Συνέντευξη με τους Νίκο Σκάρο και Γιώργο Ασημακόπουλο

Yamaha Eicma : Συνέντευξη με τους Νίκο Σκάρο και Γιώργο Ασημακόπουλο

Ο Κος Νίκος Σκάρος, marketing και motorsport manager και ο Κος Γιώργος Ασημακόπουλος, product manager του κλάδου Yamaha της Μοτοδυναμικής μας μιλούν για την επιτυχία της εταιρίας στην Ελλάδα, αλλά και για τα σχέδια του 2022.

YAMAHA: Tenere 700 με 700E δώρο Αξεσουάρ

Μ.Τ : Κε Σκάρο, το ενδιαφέρον για τα μοντέλα της Yamaha στο ΜοτοΤρίτη αυξήθηκε το 2021 κατά 20% σε σχέση με το 2020. Πού οφείλεται αυτή η αύξηση μέσα σε μόλις ένα χρόνο;

Kοινοποίησε το »

Ν.Κ : Αρχικά επιτρέψτε μου να πω ότι είμαστε πολύ χαρούμενοι που δύο χρόνια μετά είμαστε πάλι εδώ, όλοι οι φίλοι της μοτοσικλέτας, και με βάση αυτό θεωρώ ότι το 2022 θα είναι μια χρονιά κατά την οποία θα ξεπεράσουμε πολλά από τα θέματα που δημιούργησαν οι προηγούμενες δυο χρονιές. Ας επιστρέψουμε τώρα στην ερώτησή σας. Πράγματι είναι ένα πολύ όμορφο νούμερο, φαντάζομαι ότι αυτό το αποτέλεσμα οφείλεται κυρίως σε τρεις παράγοντες: πρώτος παράγοντας είναι η πολύ αποδοτική διαχείριση που έχουμε στα ψηφιακά μας μέσα, δείχνοντας στον κόσμο την εμπειρία που μπορεί να έχει κάποιος χρησιμοποιώντας μια μοτοσικλέτα της Yamaha. Δεύτερον, τα μοντέλα Euro-5 όπως το Tracer 9 GT, TMAX, NMAX κ.α που παρουσιάστηκαν μέσα στο 2021 φαίνονται να έχουν μεγάλη απήχηση στο κοινό, και τρίτον υπάρχει μία φυσική, οργανική ανάπτυξη χρήσης ψηφιακών μέσων από τους φίλους της μοτοσικλέτας.
 
Μ.Τ : Ποια είναι η στρατηγική της επικοινωνίας σας για το 2022;
Ν.Κ : Αυτό που μπορούμε να πούμε αυτή τη στιγμή είναι ότι το 2022 θέλουμε να δούμε ξανά τους φίλους της μοτοσικλέτας από κοντά με διάφορα outdoor events που θα κάνουμε, ελπίζοντας ότι θα το επιτρέψουν οι συνθήκες. Θα ενισχύσουμε ακόμα περισσότερο το περιεχόμενο της επικοινωνίας μας κυρίως στα ψηφιακά μέσα στο «μαγικό τοπίο» που λέγεται Ελλάδα, είτε αυτό αφορά μικρά, είτε μεγάλα ταξίδια, travel enduro, ακόμα και tips για μετακίνηση μέσα στην πόλη. Επίσης, θα ενισχύσουμε ή θα αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα του μηχανοκίνητου αποτυπώματός μας σε Ελλάδα και εξωτερικό με κύριο γνώμονα την ευγενή άμιλλα, την πολλή δουλειά και τον σεβασμό στον συναθλητή μας. Μείνετε λοιπόν συντονισμένοι.



Μ.Τ : Κε Ασημακόπουλε, ας ξεκινήσουμε από την εξίσωση των διπλωμάτων του αυτοκινήτου και εκείνου των 125 κυβικών μοτοσικλέτας. Πόσο σημαντικό είναι αυτό για τη Yamaha;
Γ.Α : Μιλάμε για ένα καινούργιο νομοσχέδιο, το οποίο μπήκε σε ισχύ από φέτος, από τον Μάιο του 2021. Δίνει τη δυνατότητα σε νέους αναβάτες να εισέλθουν στο χώρο της μοτοσικλέτας, πράγμα πολύ σημαντικό και για τη Yamaha και για τον χώρο των δικύκλων ουσιαστικά. Η Yamaha έχει μια πλήρη γκάμα στα 125 κυβικά από το Delight 125 στο NMAX 125 και στο XMAX 125, ενώ και στη μοτοσικλέτα υπάρχουν τα ΜΤ-125 και XSR 125. Οπότεδιαθέτουμε μια πλήρη γκάμα για όλες τις ανάγκες του πελάτη στον συγκεκριμένο κυβισμό.
 
Μ.Τ: Φάκελος ηλεκτροκίνηση: Τι να περιμένουμε από τη Yamaha πάνω σε αυτό;
Όπως βλέπετε επενδύονται πάρα πολλά στο χώρο της ηλεκτροκίνησης, με ολοένα και περισσότερες επιλογές. Η αλήθεια είναι ότι και η Yamaha επενδύει σε αυτό το κομμάτι, οπότε σύντομα θα μπορέσουμε να έχουμε νέα για κάτι καινούργιο σε αυτή την κατηγορία.



Μ.Τ : Από τα μοντέλα του 2022, ποιό και πότε περιμένουμε να δούμε στην Ελλάδα;

Γ.Α : Ουσιαστικά όπως είδατε υπάρχει το καινούργιο TMAX, το οποίο ανακοινώθηκε την περασμένη εβδομάδα. Δύο χρόνια πριν βρισκόμασταν πάλι εδώ βλέποντας το πιο γρήγορο ΤΜΑΧ που είχε κατασκευαστεί ποτέ – φέτος βλέπουμε το πιο γρήγορο ΤΜΑΧ, το οποίο είναι και fully connected με την καινούργια οθόνη TFT επτά ιντσών και με πλήρη ανανέωση στην εξωτερική εμφάνιση. Μιλάμε βέβαια για ένα scooter που βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας , κάτι που αποδεικνύει ότι η Yamaha δεν συμβιβάζεται ποτέ αλλά πάντα προσπαθεί να παραμένει εκεί που είναι και το πιο δύσκολο. Το ΤΜΑΧ λοιπόν θα είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα από τα τέλη Μαρτίου-Απριλιου του νέου έτους. Εν συνεχεία θα δούμε το Eicma το πρωτότυπο Ténéré 700, η παρουσία του οποίου αφήνει να εννοηθεί ότι ίσως μέσα στη χρονιά κάτι καινούργιο θα πρέπει να περιμένουμε. Μένει να το δούμε λοιπόν.
Πέρα από αυτά, νέο είναι το κορυφαίο streetfighter της γκάμας ΜΤ-10, ενώ στην κατηγορία sport heritage υπάρχει το XSR 125, το οποίο ήρθε μέσα στη χρονιά, το XSR 700 σε νέους χρωματισμούς αλλά και το ολοκαίνουργιο XSR 900.

Kοινοποίησε το »