Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021

Triumph Speed Triple RS 2021: Η καλύτερη Speed Triple

Ισχυρότερη, πιο εξελιγμένη και με τον καλύτερη ήχο από ποτέ, σύμφωνα με την εταιρεία, έρχεται η ολοκαίνουργια Triumph Speed Triple RS του 2021. Δείτε όλα όσα θέλετε να ξέρετε.

Η Triumph, μετά από αρκετά teasers σε διάφορες μορφές, παρουσίασε και επίσημα την νέα Speed Triple RS για το 2021. Το μοντέλο γυρίζει σελίδα στην ιστορία του, με ριζικές αλλαγές σε όλα τα επίπεδα. Ας δούμε αναλυτικά.
 
Ξεκινώντας από την σχεδίαση, το μοντέλο ενσαρκώνει μια εντελώς διαφορετική ταυτότητα, σαφώς πιο επιθετική και σπορ. Η προσοχή στο φινίρισμα είναι σε υψηλό επίπεδο, με το μοντέλο να διατίθεται σε 2 χρωματισμούς: Sapphire Black και Matt Silver Ice. Σύμφωνα με τις πληροφορίες μας, η τιμή του μοντέλου θα είναι 18.290 ευρώ. 
 
Ο κινητήρας είναι πλήρως ανασχεδιασμένος και χρησιμοποιεί τεχνογνωσία που αποκτήθηκε από τους αγώνες Moto2. Ο κινητήρας είναι ελαφρύτερος κατά 7 κιλά και είναι πιο συμπαγής από αυτόν του προηγούμενου Speed Triple, ενώ αποδίδει 180 ίππους και 12,7 kgm ροπής στις 10.750 και 9.000 στροφές αντίστοιχα. Η κόκκινη γραμμή έχει αυξηθεί στις 11.150 στροφές (650 περισσότερες) από το απερχόμενο μοντέλο, για ακόμη πιο σπορ λειτουργία. Ο συμπλέκτης είναι νέος τύπου ολίσθησης-υποβοήθησης και χρησιμοποιεί νέα υλικά ώστε να φέρει λιγότερους δίσκους, ενώ το κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων είναι εντελώς νέο για ομαλότερες αλλαγές και καλύτερη κλιμάκωση. Το σύστημα ανάφλεξης είναι επίσης νέο, με μπουζί διπλής ακίδας. Το σύστημα ψύξης έχει μελετηθεί για χαμηλότερο βάρος, ενώ χάρη στο νέο σύστημα εισαγωγής και την νέα εξάτμιση, η Triumph δηλώνει ότι το νέο Speed Triple RS έχει «τον καλύτερο ήχο από ποτέ».

 

Οι αλλαγές συνεχίζονται και στο πλαίσιο και την κατασκευή του μοντέλου, καθώς το Speed Triple RS είναι 10 κιλά ελαφρύτερο από το προηγούμενο μοντέλο, στα 198 κιλά πλήρες υγρών. Το πλαίσιο είναι ολοκαίνουργιο και είναι κατασκευασμένο από χυτό αλουμίνιο, με μειωμένο βάρος κατά 17% και σχεδίαση για νέο ζύγισμα του μοντέλου, με το κέντρο μάζας πιο μπροστά και πιο χαμηλά. Τις αναρτήσεις προσφέρει η Ohlins, με το πιρούνι NIX30 και το αμορτισέρ TTX36  πίσω να είναι πλήρως ρυθμιζόμενα. Τα φρένα παρέχει η Brembo, με τις δαγκάνες Stylema εμπρός να συνεργάζονται με δίσκους 320 χιλιοστών, ενώ και η πίσω δαγκάνα 2 εμβόλων είναι Brembo. Η τρόμπα του εμπρός φρένου φέρει πλήρως ρυθμιζόμενη μανέτα. Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι τα Metzeler Racetec RR, ενώ για όσους το επιθυμούν, τα Pirelli Diablo Supercorsa SC2 προσφέρονται ως εργοστασιακά εγκεκριμένη επιλογή.
 
Το τιμόνι έχει αυξηθεί σε πλάτος κατά 13 χιλιοστά, ενώ τα μαρσπιέ έχουν μετακινηθεί προς τα μέσα για βελτιωμένη απόσταση από το έδαφος. Η σέλα είναι επίσης ανανεωμένη για καλύτερη άνεση και βρίσκεται σε ύψος 830 χιλιοστών. Τα όργανα απεικονίζονται μέσω μιας οθόνης TFT 5 ιντσών, ενώ το μοντέλο φέρει στον βασικό εξοπλισμό του το σύστημα συνδεσιμότητας MyTriumph. Ο αναβάτης μπορεί να συνδέσει την μοτοσυκλέτα με το κινητό του τηλέφωνο και να προβάλλει πλοήγηση στροφή-με-στροφή, αλλά και να ελέγξει κάμερες GoPro, τηλεφωνικές κλήσεις και μουσική, μέσω των χειριστηρίων της μοτοσυκλέτας.
 
Το μοντέλο φέρει σύστημα ανάφλεξης keyless που καταργεί πλήρως την ανάγκη για κλειδί, για πρώτη φορά σε Triumph μοντέλο: Τόσο η ανάφλεξη, όσο και η κλειδαριά τιμονιού αλλά και η τάπα του ρεζερβουάρ, λειτουργούν ηλεκτρονικά. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως σε στάση, για την μέγιστη δυνατή ασφάλεια. Οι διακόπτες του τιμονιού φέρουν επίσης νέο φωτισμό.
 
Στα ηλεκτρονικά βοηθήματα, η Speed Triple RS εξοπλίζεται με Cornering ABS ρυθμιζόμενο σε 2 επίπεδα (δρόμου και πίστας), Traction Control σε συνεργασία με IMU σε 4 επίπεδα και με δυνατότητα απενεργοποίησης, βελτιστοποιημένο έλεγχο σούζας και 5 riding modes, με λειτουργία «πίστας» και μια πλήρως παραμετροποιήσιμη ρύθμιση «αναβάτη». Ακόμα, περιλαμβάνεται και Quickshifter 2 κατευθύνσεων.