Αλλαγές σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο
• Νέο design.
• Νέα όργανα.
• Νέοι αλουμινένιοι τροχοί με 12 μπράτσα.
• Νέα ελαστικά.
• Full LED φώτα!
• ABS αντί για C-ABS.
• Βελτιωμένη ποιότητα με premium λεπτομέρειες όπως τα ανάγλυφα logo στα πλαινά καπάκια, και στον προβολέα, νέα πλατιά, αναδιπλούμενα μαρσπιέ συνεπιβάτη, νέο υλικό σέλας, και χρωμιομένες λεπτομέρειες.
• Honda SMART key, με σύστημα “απάντησης”, όπου με ένα κουμπί ανάβουν από μακριά τα φλας, για να βρίσκετε εύκολα το SH σας σε αχανή πάρκινγκ!
• Νέο πλαίσιο, με τεράστια διαφορά στον αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα. Πλέον στο χώρο των 19 λίτρων μπορείς να αποθηκεύσεις ένα full-face κράνος, σε μέγεθος XXL!
• Ψηλότερη σέλα (λόγω αποθηκευτικού χώρου), στα 805 χλστ. αντί για 785.
• Μακρύτερο μεταξόνιο, 1.438 χλστ. αντί για 1.422.
• Βελτιωμένος, πιο ροπάτος, οικονομικότερος κατά 8,8% κινητήρας.
• Ο πρώτος κινητήρας scooter που καλύπτει τις προδιαγραφές Euro 4!
• 2.19 hp λιγότεροι, αποδίδονται όμως 1.000 σαλ. πιο κάτω (7.500 σαλ. αντί για 8.500 σαλ.)!
• 0,1 Kgm λιγότερα, όμως και αυτά αποδίδονται 1.000 σαλ. πιο κάτω (5.000 σαλ. αντί για 6.000 σαλ.)!
• Μικρότερη κατανάλωση που προσφέρει +30 με +50 χιλιόμετρα αυξημένη επίσημα ανακοινώσιμη αυτονομία (εδώ υπάρχει μια μικρή ασυμφωνία σε 2 επίσημα κείμενα της Honda, με το ένα να υπόσχεται 300 και το άλλο 280 χιλιόμετρα, από 250 που ήταν στο προηγούμενο μοντέλο, ενώ μπέρδεμα υπάρχει και με το +8,8% στον οικονομικότερο κινητήρα, αφού με αυτό το ποσοστό η αυτονομία βρίσκεται στα 272 χιλιόμετρα), με το ίδιο 9λιτρο ρεζερβουάρ!
• Hugger φτερό στον πίσω τροχό.
• Εσοχή για να ακουμπάς την τάπα βενζίνης κατά τον ανεφοδιασμό.