LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Το SH αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο στην πόλη, σταθερότατο μέχρι και την τελική του.

Ακόμα και από τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι πως ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη χαμηλά, και άμεση απόκριση.

Οδηγώντας

Εύκολο το κατέβασμα -όπως και το ανέβασμα- από το κεντρικό σταντ, ενώ μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα για να... αποκρυπτογραφήσω τη λειτουργία του SMART Key. Με το κλειδί χωμένο στο ντουλαπάκι, ή πάνω σου, πιέζεις τον διακόπτη μέσα, και εκείνος φωτίζεται με ένα όμορφο, και ελαφρώς διαστημικό μπλε φως. Κατόπιν τον στρίβεις, μέχρι να φτάσει στη θέση On. Μόλις τα όργανα αρχίσουν τον διαγνωστικό έλεγχο, το πανηγύρι αρχίζει.

Ακόμα και από τα πρώτα μέτρα, αντιλαμβάνεσαι πως ο κινητήρας έχει πολλή δύναμη χαμηλά, και άμεση απόκριση, σε βαθμό που θέλει ελαφρά συνήθεια όταν ξεκινάς. Τόσο άμεση είναι η επιτάχυνση! Οι άνθρωποι της Honda είχαν προνοήσει για μια αρκετά μεγάλη διαδρομή 130+ χιλιομέτρων που τα είχε όλα. Κίνηση σε αυτοκινητόδρομο, σε επαρχιακό, ακόμα και μέσα στο μποτιλιάρισμα της Ρώμης! Μπορεί τώρα η ιαπωνική εταιρεία να αναφέρει ελαφρώς μειωμένη μέγιστη ιπποδύναμη, για χάρη της ροπής και της ελαστικότητας σε χαμηλές και μεσαίες, πάντως εμείς είδαμε και στο νέο μοντέλο 160 χλμ/ώρα στο κοντέρ, σε κάποια κατηφορικά κομμάτια.

Το SH αποδεικνύεται πολύ ευέλικτο στην πόλη, σταθερότατο μέχρι και την τελική του, ενώ το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού και το άριστο ζύγισμα του το κάνουν όπλο στις αστικές συνθήκες. Πρώτο έφευγε στο φανάρι, κάνοντας μάλιστα διαφορά σχεδόν από οτιδήποτε άλλο κινούνταν μαζί του. Πολύ καλοί οι καθρέπτες, αστείος ο ήχος της κόρνας, ενώ οι νέοι εργονομικοί διακόπτες κόρνας και φλας θέλουν λίγη συνήθεια στην αρχή, για να ξέρεις τι πατάς.

Σε λακκούβες το SH θα κοπανήσει ελάχιστα, ενώ το νιώθεις δεμένο, και με καλό πάτημα στο δρόμο. Μόνο όταν προσπάθησα να πάρω πραγματικά μεγάλες κλίσεις, είχα μια ελαφριά αίσθηση ασάφειας στο πάτημα που πιθανώς οφειλόταν στα νέα ελαστικά πρώτης τοποθέητησης. Το ABS δουλεύει άψογα, ενώ τα φρένα διαθέτουν αμφότερες τις αρετές της δύναμης και της αίσθησης.

Στην παρουσίαση οδηγήσαμε και ένα SH με την ψηλή ζελατίνα, η οποία δεν μας άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, καθώς βρίσκεται πολύ κοντά στο κράνος του αναβάτη, ενώ κόβει και αρκετά χιλιόμετρα από την τελική του scooter. Δυο ενστάσεις όσον αφορά στην ποιότητα, στο δύσκολο σχετικά κλείσιμο της σέλας, σε αντίθεση με τον ονειρικό για παράδειγμα τρόπο που κλείνει εκείνη του PCX, και στο άνοιγμα του ντουλαπιού μπροστά, που θέλει προσπάθεια για να βρεις το σημείο που πρέπει να πιέσεις. Για το τελευταίο η Honda μας είπε πως αφορά στα μοντέλα προπαραγωγής που οδηγήσαμε, και θα διορθωθεί σε εκείνα που θα βγουν στην παραγωγή.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Benda P51 hybrid boxer: Αποκαλύφθηκαν τα τεχνικά χαρακτηριστικά – 62 ίπποι και 0-100χλμ σε 3,7 sec!

Kawasaki υβριδικό maxi scooter: Πατέντα δείχνει τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας

ΚΤΕΟ στις μοτοσυκλέτες: Η FIM λέει «όχι», αλλά ποιος θα αναλάβει την ευθύνη;

Kymco Dink X 125: Το νέο ADV scooter που τα έχει… όλα με τιμή 2.895 ευρώ

Test Scorpion-Exo 930 Evo: Κομψό ανοιγόμενο κράνος με πολυκαρβονικό κέλυφος

Ιταλία: Μόνο 3.700 από τις 11.000 κάμερες ταχύτητας είναι ενεργές

Η Ευρώπη προς άρση των υποχρεωτικών τεχνικών ελέγχων στα δίτροχα

Ιταλία: Αποζημίωση οδηγών για καθυστερήσεις – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

Δημοτικοί υπάλληλοι έκαναν road trip με e-pass απορριμματοφόρων – Χρεώσεις μέχρι τη νότια Ελλάδα

Μπουφάν Rev'It Shade 2 H2O

Kawasaki Square Four 750: Το δίχρονο τετρακύλινδρο τέρας που η νομοθεσία δεν άφησε να γεννηθεί

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ