• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Το ABS αντικατέστησε το C-ABS

Πλαίσιο-Φρένα-Αναρτήσεις

Το νέο, ατσάλινο πλαίσιο τύπου ραχοκοκαλιάς πέρα από την αύξηση των μεταφορικών ικανοτήτων του SH, διατηρεί την παροιμιώδη ευελιξία του μοντέλου. Το μεταξόνιο των 1438 χλστ. είναι 16 χλστ. μεγαλύτερο από του προηγούμενου μοντέλου, ενώ το σύστημα συνδέσμων Oleo που τοποθετείται κάτω από τον κινητήρα βελτιώνει την αίσθηση και την απόσβεση των ανωμαλιών.


Η γωνία κάστερ και το ίχνος ρυθμίστηκαν στα 27°30’ και 98 χλστ. αντίστοιχα, ενώ η γωνία στροφής του τιμονιού φτάνει τις 45°! Μπροστά έχουμε ένα τηλεσκοπικό πιρούνι 35 χλστ., όπως και στο προηγούμενο μοντέλο, σε συνδυασμό με δύο πίσω αμορτισέρ με ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Το ψαλίδι είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ τo καθαρό βάρος έχει μειωθεί στα 169 κιλά. 

Το εμπρός ελαστικό 110/70-16 συνδυάζεται με ένα πίσω 130/70R16 (νέα είναι τα ελαστικά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο), ενώ το στάνταρ δικάναλο ABS αντικατέστησε το γνωστό C-ABS, και συνεργάζεται με δισκόφρενα 256 χλστ. μπροστά και πίσω.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ