Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
  • Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
  • Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
  • Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
  • Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!
  • Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!

Το Africa Twin 500 που δεν είναι Honda!

Στην αγορά της Κίνας, το Hengjian Dahaidao 500 είναι μία μοτοσυκλέτα που θυμίζει έντονα το θρυλικό ιαπωνικό on-ff, αλλά με αρκετά λιγότερα κυβικά «παίζοντας» στη μικρομεσαία κατηγορία adventure.

Το Hengjian Dahaidao που θέλει να γίνει Africa Twin

Αντλώντας φανερά την έμπνευσή του από το Honda Africa Twin 1000, το Dahaidao 500 adventure που παράγει η Hengjian διαθέτει έναν δικύλινδρο κινητήρα, διπλό ρεζερβουάρ με 1.000 χλμ. αυτονομίας, τροχούς 21 και 18 ιντσών, ρυθμιζόμενη ανάρτηση και πλήρη εξοπλισμό.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Οι «κλώνοι» της Honda

Η Honda είναι ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές μοτοσυκλετών και αρκετές φορές πρωτοπόρος στο χώρο, με αρκετά μοντέλα της να έχουν χαράξει τη δική τους πορεία στην ιστορία των δύο τροχών δημιουργώντας ακόμα και τάσεις, αν όχι κατηγορίες ολόκληρες. Δεν είναι τυχαίο λοιπόν, που αρκετές φορές έχουμε δει διάφορους -όχι και τόσο γνωστούς- κατασκευαστές σχεδόν να αντιγράφουν τα μοντέλα της. Έτσι κι η κινεζική Hengjian παρουσίασε το Dahaidao 500, που είναι περισσότερος κλώνος του γνωστού μεγάλου adventure. Αν και υπάρχουν αρκετοί τέτοιοι «κλώνοι» στην κινεζική αγορά, το εν λόγο μοντέλο φαίνεται να είναι το πιο «εκτός-δρόμου» από τα υπόλοιπα, όπως μπορεί να παρατηρήσει κανείς στις φωτογραφίες.

Με δύο ρεζερβουάρ 36 λτ. & αυτονομία σχεδόν 1000 χλμ.

Πέρα από την εμφάνισή του που φωνάζει Africa Twin 1000, η Dahaidao 500 διαθέτει έναν ατσάλινο σκελετό και ψαλίδι από κράμα αλουμινίου, με ανάποδο μπροστινό ρυθμιζόμενο πιρούνι μεγάλης διαδρομής, ενώ η πίσω ανάρτηση διαθέτει μοχλικό Pro Link. Οι τροχοί είναι ακτινωτοί με διαστάσεις 21 ιντσών εμπρός και 18 ιντσών πίσω, με ελαστικά 90 / 90-21 και 150 / 70-18. Επιπλέον συναντάμε δύο ρεζερβουάρ, ένα 20 λίτρων τοποθετημένο στην κλασική θέση και ένα 16 λίτρων κάτω από τη σέλα, αυξάνοντας έτσι τη συνολική χωρητικότητα στα 36 λίτρα και την αυτονομία σχεδόν 1000 χλμ! Την επιβράδυνση αναλαμβάνουν τα φρένα της J.Juan με ακτινική μπροστινή αντλία και σύστημα ABS δύο καναλιών. Μπροστά, υπάρχουν προβολείς full LED και ρυθμιζόμενο ανεμοθώρακα. Πίσω από αυτήν, συναντάμε δύο οθόνες στη θέση των οργάνων, μία αφής TFT 6 ιντσών και μία 5 ιντσών, ενώ τα χειριστήρια του τιμονιού διαθέτουν οπίσθιο φωτισμό, δίνοντας μία premium πινελιά.

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »