Αν όντως το νέο Kawasaki ZX250RR παρουσιαστεί, θα είναι κάπως έτσι άραγε;

Τετρακύλινδρο 250άρι: Οι Ιάπωνες επιμένουν

Επιστρέφει λένε, το Kawasaki ZX250R(R) με όλη του την τετρακύλινδρη δόξα και μάλιστα σύντομα! Τι γίνεται; Δείτε περισσότερα.

Εδώ και περίπου έναν χρόνο, κυκλοφορεί μια φήμη ότι η Kawasaki ετοιμάζεται να παρουσιάσει ξανά, ένα Ninja ZX250RR με τετρακύλινδρο κινητήρα, όπως ακριβώς και το παλιότερο μοντέλο της «χρυσής εποχής των sportbikes». Προφανώς αυτές οι φήμες έχουν προκαλέσει φρενίτιδα στους φίλους αυτών  των μοτοσυκλετών –που σημειωτέον, δεν είναι και λίγοι, παρά το γεγονός ότι πολλοί από αυτούς (ή εμάς, αν θέλετε)… δεν έζησαν καν τότε!

Πριν λίγο καιρό, σας είχαμε γράψει κάτι για το θέμα ξανά, ωστόσο οι φήμες δεν σταματούν. Τόσο μάλιστα επίμονες είναι, από Ιαπωνίας μεριάς, ώστε το περιοδικό Young Machine ασχολήθηκε με το θέμα και στο τεύχος Αυγούστου που ετοιμάζει.

Οι πληροφορίες είναι λίγες, η αλήθεια είναι, και αινιγματικές, όπως π.χ. ότι η μοτοσυκλέτα θα αποδίδει 60 ίππους από 250 κυβικά, αλλά ο κινητήρας θα σηκώνει μέχρι και 20.000 στροφές. Φαίνεται γοητευτικό και συναρπαστικό (που να δείτε και πως ακούγεται…), αλλά πόσο αληθινές είναι αυτές οι φήμες;

Σύμφωνα με τους Ιάπωνες, το νέο μοντέλο που όντως έρχεται, θα είναι και μια επίδειξη των δυνατοτήτων που έχουν οι σύγχρονοι κινητήρες 4 κυλίνδρων για την καθημερινή χρήση. Σε τόσα λίγα κυβικά, ένα είναι το βασικό ζήτημα που πρέπει να λυθεί, βέβαια, και αυτό είναι η απόδοση στις χαμηλές στροφές. Ανακάλυψαν άραγε το μυστικό, οι μηχανικοί της Kawasaki; Φανταζόμαστε δε, ότι αν το νέο μοντέλο πάρει αυτή την κατεύθυνση, θα φέρει και άλλους νεωτερισμούς.

Ένα άλλο μεγάλο ερώτημα για μια τέτοια μοτοσυκλέτα, είναι το εξής: Πόσο προσιτή και πόσο ρεαλιστική, θα είναι στον σημερινό κόσμο; Μένει μόνο να δούμε την κίνηση της Kawasaki και τι ακριβώς θα γίνει. Ας μην ξεχνάμε ότι οι εκπλήξεις είναι γεγονός στον χώρο, όπως π.χ. για τις μοτοσυκλέτες supersport των 600 κ.εκ. Μπορεί η κατηγορία να θεωρείτο «νεκρή» το 2016, όμως 3 χρόνια μετά όχι μόνο οι κατασκευαστές «παίζουν» ακόμα σε αυτή, αλλά ετοιμάζονται και νέα μοντέλα (βλέπε Aprilia RS660…)
 

  • george

    δυστυχώς δεν νομίζω να το δούμε ευρωπη λόγο περιορισμών euro4. Ο αδερφός μου ένα από τα πρώτα του ήταν bandit 250 τετρακυλινδρο 16v και ξεπέρναγε τις 18.000

     
  • popescu christos

    ελπιζω να κανει παλι το θαυμα ι καβασο γιατη δεν περιμενουμε τιποτα αλλο απο τις αλλες εταιριες

     
  • Θεόφιλος

    Επειδή έζησα εκείνες τις ομορφες εποχες, κατοχος ενος CBR250RR που ανεβαζε 20,000στρ, ο ηχος ειναι μαγικός.Πόσο μετανιωσα που δεν το κρατησα.

      6
  • Θανάσης Κ.

    Μακάρι γιατί έχει πέσει επιδημία με τα δικύλινδρα για λόγους οικονομίας και κ.λ.π. μην μπαίνουμε σε λεπτομέρειες.Παλιές καλές εποχές,όσα κυβικά κι αν είναι χαίρεσαι να τον ακούς.Επιστροφή στις παλιές δόξες τώρα.

      6