Η πολιτισμένη και γραμμική λειτουργία χαρακτηρίζει τον δικύλινδρο κινητήρα.

    Κινητήρας Δεν είναι V, αλλά είναι δικύλινδρος

    Ο δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας καλύπτει τις προδιαγραφές euro 4 και αποτελεί ακόμα ένα κοινό σημείο με το GSX-250R. Πρόκειται στην ουσία για μια επανασχεδιασμένη εκδοχή του Inazuma, που μέσα από εκτενή ανάλυση και βελτιστοποίηση, διαμορφώθηκε ώστε να ταιριάζει στο χαρακτήρα των νέων μοτοσυκλετών. Στόχος του δεν είναι τα απόλυτα νούμερα, αλλά η γλυκιά λειτουργία και η ικανοποιητική απόδοση σε συνδυασμό με  χαμηλή κατανάλωση στο χαμηλό-μεσαίο φάσμα στροφών και σε ταχύτητες 20 -90 χλμ/ώρα. Οι νέες βαλβίδες εισαγωγής  που ενισχύουν τον εισερχόμενο αέρα στο θάλαμο καύσης, η νέα εξάτμιση και η χαρτογράφηση του εγκεφάλου, είναι μερικά από τα στοιχεία που συντελούν στην επίτευξη του στόχου. Τα 248 κ.εκ του, αποδίδουν 24,7  ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 2,4 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ., που μεταφέρονται στους τροχούς μέσω ενός κιβωτίου 6 σχέσεων. Η μέση κατανάλωση που μετρήσαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής χωρίς να έχουμε μόνο την οικονομία στο πίσω μέρος του μυαλού μας, έφτασε τα 4.2 λτ/100χλμ και χάρη στο  17,3 λίτρων ρεζερβουάρ οι επισκέψεις στο βενζινάδικο μόνο συχνές δεν ήταν.   

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    SUZUKI: scooter κάνε το δικό σου .. εύκολα!

    • NEKTARIOS

      Ότι χειρότερο στην κατηγορία σε επιδόσεις. Για ένα άτομο και χαλαρά καλό είναι....με δύο άτομα και μια μικρή εκδρομή για μπάνιο με μια μπαγκαζιερα καίει πολύ....και δεν πάει. Ποιότητα κατασκευής καλή. Τέλος θεωρώ μέγα λάθος σε αυτά τα χρήματα να μην έχει μοχλικο η πίσω ανάρτηση.

        2
    • Ιωσηφ

      Σαν κάτοχος του συγκεκριμένου, σας μοιράζομαι ότι το μηχανάκι κάνει το προηγούμενο transalp 650 μου να φαίνεται φτωχός συγγενής. Αίσθηση, ροπή ,απίθανα φρένα και ευκολία για κάθε μέρα. Καλύπτει το 95% των καθημερινών αναγκων. Όποιος θέλει δικαβαλο με 5βαλιτσες από 250cc μάλλον ψάχνει σε λάθος κατηγορία. Αναρωτηθείτε γιατί δεν το βρίσκετε στα μεταχειρισμένα....

        1
    • Alex

      Δηλαδή ολόκληρη Suzuki δε μπορούσε να βάλει ενα μοτέρ 250 της προκοπής, όπως η Kawasaki; Ποιος θα το πάρει αυτό το πράγμα όταν υπάρχει versus 300, Ktm 390, gs310 και ακόμα και Daytona T310 ;

        1
    • Φίλων

      Καλύτερα scooter 300 κεκ παιδιά. Μην ασχοληθείτε ενα το θέλετε για ταξίδια . Ομορφούλι αλλα δεν...

       
    • χρηστος

      εριξε τς τιμες η σουζουκι ελλαδος και ειδε πωλησεις και πολυ καλα εκανε.υπαρχει και το αντοιστηχο στρεετ με 3.8οο ευρο με ιδιο κινητηρα και στα χρωματα του μοτο gp .και 4 χρονια εγγυηση και 4 οδικη βοηθεια.αν συνεχσε ετσι με μειωση του κερδους της θα ανεβει στο νουμερο 1 σε πωλησεις.

        2
    • Vlassis

      Πρέπει στα αξεσουάρ να προσθέσουν κι ένα κατάρτι με πανί για τον ούριο άνεμο στα ταξίδια.

        13
    • Γιαννης

      Ας είμαστε ρεαλιστές,190 κιλά με 25 ίππους μηχανάκι δεν είναι σωστός συνδυασμός,με 2 ενήλικες και μπαγκαζιερα πάμε κοντά στα 350 κιλά και τότε τα πράγματα ακόμα και σε απλές ανηφόρες δυσκολεύουν,για εθνική ούτε λόγος.....

        33