• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Τα σχέδια της Suzuki. Προσέξτε τον δεύτερο καταλύτη και τους δύο αισθητήρες λάμδα.

Τα σχέδια της Suzuki. Προσέξτε τον δεύτερο καταλύτη και τους δύο αισθητήρες λάμδα.

Suzuki: Ετοιμάζει αλλαγές στο V-Strom 250

 

Την μικρή ανανέωση σε μηχανολογικό επίπεδο, του κινητήρα των 250 κυβικών της ετοιμάζει η Suzuki όπως όλα δείχνουν. Δείτε περισσότερα.

Το Suzuki V-Strom 250 παρουσιάστηκε ως μοντέλο 2018 εξοπλισμένο με τον δικύλινδρο κινητήρα των 250 κυβικών, που η Suzuki χρησιμοποιούσε στο Inazuma. Με τις Euro5 προδιαγραφές σε ισχύ, ωστόσο, όλα τα υπάρχοντα μοντέλα έχουν περιθώριο μέχρι το 2021 να συμμορφωθούν με τους κανονισμούς και η Suzuki κάνει ακριβώς αυτό, μέσα από νέα σχέδια που δημοσιεύονται.

Βρετανοί δημοσιογράφοι ανακάλυψαν πλάνα της Suzuki, που δείχνουν τις (εξωτερικές προς το παρόν) αλλαγές που θα γίνουν στο μοτέρ των 250 κυβικών. Πιο συγκεκριμένα, μιλάμε για την τοποθέτηση ενός νέου καταλύτη στο σύστημα της εξάτμισης, ο οποίος θα βρίσκεται πιο κοντά στην κεφαλή των κυλίνδρων. Ο ήδη υπάρχων καταλύτης, που βρισκόταν  κάτω από τον κινητήρα περίπου στα μισά του μήκους της εξάτμισης, παραμένει.

Την προσοχή ελκύουν επίσης οι δύο αισθητήρες λάμδα, που ο ένας βρίσκεται στην είσοδο του καταλύτη και ο άλλος στην έξοδο. Προφανώς, ο λόγος που είναι δύο είναι η ακριβέστερη πληροφόρηση του εγκεφάλου, για την κατάσταση των καυσαερίων και το οξυγόνο που παραμένει σε αυτά. Με δύο αισθητήρες λάμδα αντί για έναν, η ECU θα ρυθμίζει με μεγαλύτερη ακρίβεια τον ψεκασμό του καυσίμου. Από την άλλη, η τοποθέτηση του καταλύτη πιο κοντά στις βαλβίδες, σημαίνει ότι ο πρώτος θα φτάνει γρηγορότερα στην -ιδιαίτερα υψηλή- θερμοκρασία λειτουργίας του. 

Φυσικά πρόκειται για μια μεμονωμένη πατέντα προς το παρόν και είναι σαφές, ότι δεν ξέρουμε τα πλήρη σχέδια της Suzuki για το μοντέλο και τον κινητήρα. Οι μεγάλες αλλαγές που έφεραν οι προδιαγραφές Euro5 έκαναν τους κατασκευαστές να «ψαχτούν» αρκετά με τους κινητήρες τους και δεν είναι απίθανο η Suzuki, να χρησιμοποιήσει και άλλους τρόπους ώστε να διατηρήσει το μοτέρ της στην ίδια ισχύ, αλλά με μείωση των ρύπων του. Περιμένουμε περισσότερα…
 

 
    • Mototriti

      Απάντηση: Ακόμα δεν έχουμε ανάλογες πληροφορίες, αν και πιστεύουμε ότι για 2021-2022 ίσως περιμένουμε κάτι.

       
  • NEKTARIOS

    Είναι που είναι χελώνα....θα το φιμωσουν περισσότερο....πιθανόν να προσθέσουν βάρος στο ΗΔΗ θεοβαρο δίκυκλο....κρίμα το χαντακωνουν.