Ο μπροστινός τροχός σηκώνεται στον αέρα ακόμα και όταν το κοντέρ πλησιάζει τα 200χλμ/ώρα

Οδηγώντας

Το ΖΗ2 είναι διαφορετικό από οτιδήποτε άλλο και αυτό δεν αργείς να το καταλάβεις. Ας μην κρυβόμαστε, το πρώτο πράγμα που σε απασχολεί είναι να νιώσεις πώς συμπεριφέρεται όταν ανοίξεις το γκάζι, αφού ακόμα και όταν κινείσαι ήρεμα, νιώθεις την εισαγωγή να ταΐζει φρέσκο αέρα τον κομπρέσσορα,ώστε να είναι έτοιμος να δείξει τα δόντια του ανά πάσα στιγμή. Δόντια που μπορούν να δαγκώσουν πολύ δυνατά αν δεν το σεβαστείς και αυτό είναι ένα στοιχείο που δεν συναντάς συχνά και σίγουρα σε εξιτάρει... Ακόμα και με τα ηλεκτρονικά ενεργοποιημένα δεν είναι ό,τι πιο εύκολο να ανοίξεις τέρμα το γκάζι…Το ZH2 κάνει ό,τι μπορεί για να κρατήσει τον μπροστινό τροχό στο έδαφος, σε μια διαδικασία που μοιάζει σαν αδυσώπητη μάχη μεταξύ δύναμης-ηλεκτρονικών και συνοδεύεται από τον εθιστικό ήχο της βαλβίβας ανακούφισης που παίζει το ρόλο της σάλπιγγας του πολέμου. Όταν πάρεις μια γεύση της δύναμης, μπορείς να απενεργοποιείς το tractioncontrolκαι τότε είσαι μόνος σου απέναντι στο θηρίο...

Ο δεξιός σου καρπός πρέπει να είναι συνηθισμένος στις μικρομετρικές κινήσεις, αφού κάθε φορά που ανοίγεις το γκάζι τρως μια δίχρονη κλοτσιά διαρκείας, ανεξάρτητα την επιλεγμένη σχέση ή την ταχύτητα με την οποία κινείσαι. Το ZH2 δεν δυσκολεύεται να σηκωθεί ακόμα και με 5η, οπότε στις τρείς πρώτες σχέσεις η προσοχή επιβάλλεται, καθώς η δύναμη έρχεται πάντα ακαριαία και σε μεγάλες δόσεις που νομίζεις ότι δεν τελειώνουν ποτέ, στέλνοντας το κοντέρ εύκολα στον ηλεκτρονικό κόφτη των 288χιλ/ώρα. Η ροπή είναι πραγματικά απίστευτη σε όλο το εύρος των στροφών και δεν θυμίζει σε τίποτατετρακύλινδρο,όχι όμως και η λειτουργία του κινητήρα που παραμένει γλυκιά-σχεδόν ηλεκτρική χωρίς ίχνος κραδασμών για να μπορείς να απολαύσεις και μια βόλτα σε φυσιολογικούς ρυθμούς…Τότε το ΖΗ2 θα γίνει αρνάκι ειδικά στις δύο πιο ήπιες χαρτογραφήσεις,ώστε να μπορείς να κινηθείς ακόμα και στην πόλη χωρίς κανένα πρόβλημα, με την μέση κατανάλωση να κυμαίνεται στα 8,8 λίτρα/100χλμ. Φυσικά στους γλιστερούς δρόμους της πόλης η χρήση του Traction control είναι επιβεβλημένη, καθώς κόβει ομαλά τα ανεπιθύμητα σπιναρίσματα συμβάλλοντας στην ασφάλειά σου,αλλά και στη διάρκεια ζωής του πίσω ελαστικού. ¶λλωστε είναι δεδομένο ότι σε κάθε ευκαιρία θα ψάχνεις μια ευθεία για να ανοίξεις το γκάζι για να πάρεις τη δόση σου.Τόσο εθιστικό είναι…

Τι γίνεται όμως όταν τελειώσουν οι ευθείες και εσύ έχεις μαζέψει πολλά παραπάνω χιλιόμετρα από ό,τι περίμενες? Τα φρένα έχουν δυνατό αρχικό δάγκωμα και αρκετή δύναμη, για να σε βοηθήσουν, αν και πολλές φορές η παρεμβατικότητα του ABS είναι πιο έντονη από ό,τι θα ήθελες, μεγαλώνοντας την απόσταση φρεναρίσματος. Στις στροφές, το ZH2 κουβαλά τη φόρα που έχεις μαζέψει χωρίς πρόβλημα παρά τα περιττά κιλά του, με το πλαίσιο και το ψαλίδι να διαχειρίζονται σωστά τη δύναμη του κινητήρα στις εξόδους.Έτσι η σπορ οδήγηση περιλαμβάνεται στο μενού του, το οποίο έχει ως επιδόρπιο τις ανοιχτές καμπές με πολλά χιλιόμετρα (μπορείς να είσαι με μία ή και δύο ταχύτητες πάνω χωρίς να μένεις ποτέ από δύναμη), αφού ούτε η θέση οδήγησης, ούτε το βάρος σε προδιαθέτουν για παιχνίδια και χρόνους σε περιβάλλον πίστας. Ο σκοπός του δεν είναι αυτός.Υπάρχουν άλλωστε πολλές μοτοσυκλέτες για τέτοια χρήση, αλλά καμία από αυτές δεν μπορεί να σου προσφέρει τις μοναδικές συγκινήσεις που θα ζήσεις με το ZH2.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!