Αναμφίβολα το πιο ξεχωριστό στοιχείο στο ΖΗ2. Τέσσερις κύλινδροι, 998 κυβικά, κομπρέσορας και 200 ίπποι με ανεξάντλητα αποθέματα ροπής σε όλο το φάσμα των στροφών.

Το ογκώδες τελικό είναι απαραίτητο για τις προδιαγραφές Euro 5 με αποτέλεσμα να αφαιρεί αρκετούς πόντους από τον τομέα της εμφάνισης.

Οι 170 ίπποι που φτάνουν στον πίσω τροχό, κατατάσσουν το ZH2 στις δυνατότερες γυμνές μοτοσυκλέτες. Η γραμμική καμπύλη της ροπής δείχνει τα δόντια του κομπρέσορα, αλλά δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να αντικατοπτρίσει την αίσθηση που παίρνεις όταν ανοίγεις το γκάζι...

Κινητήρας

Η Kawasaki ήθελε να κάνει ξεκάθαρες τις προθέσεις της με το ZH2, οπότε η έτοιμη λύση από το H2 που ακούει στο όνομα κομπρέσσορας ήταν μονόδρομος. Συναντάμε λοιπόν τον  υπερτροφοδοτούμενο τετρακύλινδρο κινητήρα 998 κυβικών, ο οποίος για την περίσταση αποδίδει 200 ίππους στις 11.000 σ.α.λ και 14 kgmροπής στις 8.500 σ.α.λ, με αποτέλεσμα το ZH2 να χρειάζεται 3.3 δλ. για το 0-100, 8.1ΆΆ για το 0-200 και μόλις 3,1 δλ. για να επιταχύνει από τα 60 στα 120 με 4η σχέση. Βέβαια όπως θα δούμε και παρακάτω, τα απόλυτα νούμερα παρότι εντυπωσιάζουν δεν αντιπροσωπεύουν σε καμία περίπτωση την αίσθηση, που διαφέρει από οποιονδήποτε άλλο τετρακύλινδρο σε σειρά. Για τους οπαδούς της βελτίωσης οι δυνατότητες είναι τεράστιες,αφού ένας επαναπρογραμματισμός μπορεί να απελευθερώσει έως 40 περισσότερους ίππους και μια αναζήτηση στο διαδίκτυο αρκεί για να τρελαθείς με τα νούμερα των βελτιωμένων Η2.

Όπως και στο H2, το εξατάχυτο κιβώτιο διαθέτει γρανάζια Dog Ring, συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης και quickshifter δύο κατευθύνσεων, ενώ τη διαχείριση της δύναμης αναλαμβάνει το γκάζι Ride by wire. Η εντολή του δεξιού καρπού περνάει μέσω της ECUστις ηλεκτρονικές πεταλούδες γκαζιού,οι οποίες με τη σειρά τους συμβάλλουν στη σωστή λειτουργία των ηλεκτρονικών βοηθημάτων. Τα τελευταία συνεργάζονται με την πιο εξελιγμένη IMU 6 αξόνων της Bosch(ζυγίζει μόλις 40γρ.) και αποτελούνται από Traction Control 3 επιπέδων το οποίο λειτουργεί και ως περιοριστής σούζας, cornering ABS με περιοριστή ανύψωσης του πίσω τροχού, καθώς και launch control για όσους αρέσκονται στις εκρηκτικές εκκινήσεις(απενεργοποιείται αυτόματα μετά τα 150χλμ/ώρα).Συνδυάζονται με 4 riding modes(rain, road, sport, rider) και 3 διαφορετικούς χάρτες απόδοσης (Low, Medium, Full) για να επιτύχεις τον ιδανικό συνδυασμό σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τις οδηγικές σου ικανότητες. Αύξησε την ισχύ της Kawasaki ZH2 με φίλτρο DNA, το πρώτο ελληνικό προϊόν που χρησιμοποιήθηκε σε μαζική παραγωγή μοτοσυκλέτας. 
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!