• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Aνεση – Εργονομία

 

Η θέση οδήγησης του Ζ400 ξεφεύγει κατά πολύ από τα δεδομένα της κατηγορίας. Ενώ οι άλλοι κατασκευαστές δίνουν έμφαση στην άνεση, η Kawasaki έχει ακολουθήσει έναν πολύ πιο σπορ δρόμο. Το τιμόνι τον φέρνει σε αρκετά σκυφτή θέση, αλλά πέφτει αρκετό βάρος στους καρπούς και χρειάζεται χρόνος προσαρμογή. Σχετικά ψηλά είναι τοποθετημένα τα μαρσπιέ του αναβάτη κάνοντας τα γόνατα του αναβάτη να λυγίζουν, ενώ αν πατάς σε αυτά με το εμπρός μέρος του πέλματος, η δεξιά σου μπότα ακουμπά στο τελικό της εξάτμισης. Όλα αυτά συνθέτουν μια ιδιαίτερα επιθετική θέση οδήγησης που σε βάζει στην πρίζα και αποδεικνύεται ιδιαίτερα «βολική» όταν θέλεις να ανεβάσεις ρυθμούς. Αντίστοιχης φιλοσοφίας είναι και η σέλα η οποία έχει κατηφορική κλίση και είναι κάπως σκληρή. Τα πράγματα για τον συνεπιβάτη δεν είναι καλύτερα, με τη σέλα που έχει στη διάθεσή του να είναι μικρή, ενώ πρέπει να κρατιέται από τον αναβάτη μιας και δεν υπάρχουν χειρολαβές. Θα εξυπηρετήσει για μικρές αποστάσεις, αλλά χρειάζονται συμβιβασμοί αν σκοπεύετε να κάνετε πιο μακρινές δικάβαλες βόλτες.
Η πλήρως ψηφιακή LCD οθόνη των οργάνων δεν μας είναι άγνωστη, καθώς χρησιμοποιείται στα Ζ650 και Ζ900. Στο πάνω μέρος της δεσπόζει το στροφόμετρο με μια ιδιαίτερη λειτουργία «σάρωσης», ενώ στο κέντρο δεσπόζει το ταχύμετρο και η επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο. Στα αριστερά του έχουμε μια κάθετη μπάρα ένδειξης θερμοκρασίας ψυκτικού και δεξιά μια αντίστοιχη για τη στάθμη καυσίμου. Επίσης, διαθέτει ένδειξη ECO που ενημερώνει τον αναβάτη για το αν κινείται οικονομικά. Σε απευθείας έκθεση στον ήλιο, η οθόνη μπορεί να γίνει δυσανάγνωστη, ενώ θα ήταν ωραίο να είχαμε έγχρωμη οθόνη όπως προστάζει ο ανταγωνισμός και η μόδα.   

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • TGk

    To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!

      10
  • Jim

    Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...

      10