Εμφάνιση – Ποιότητα κατασκευής

Ο δυναμισμός ξεχειλίζει σε ένα ιδιαίτερα επιθετικό σύνολο που διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν άμεσα αναγνωρίσιμο ως μέλος της οικογένειας των Ζ. Η σχεδιαστική φιλοσοφία Sugomi που προστάζει λεπτή ουρά, ανασηκωμένο ρεζερβουάρ και χαμηλά τοποθετημένο προβολέα είναι και εδώ παρούσα. Τα αιχμηρά πλαστικά υπάρχουν παντού, από το εμπρός φτερό μέχρι την ουρά, ενώ την παράσταση κλέβει ο ευμεγέθης διπλός εμπρός προβολέας τεχνολογίας LED. Η λεπτή ουρά φιλοξενεί το πολύ όμορφο σχεδόν τριγωνικό πίσω LED φωτιστικό σώμα και μακάρι να ήταν ίδιας τεχνολογίας και τα φλας, όπως προστάζει η μόδα της εποχής.
Τα πλαστικά είναι ιδιαίτερα ποιοτικά στην όψη και την αφή χωρίς να έχουν τίποτα να ζηλέψουν από μοντέλα μεγαλύτερου κυβισμού και τιμής. Δεν εντοπίσαμε κάποια ατέλεια στη συναρμογή τους, ούτε ακούσαμε κάποιον τριγμό κατά τη συμβίωσή μαζί του. Εκτός από το lime πράσινο που είχαμε στη διάθεση μας, ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να το επιλέξει και σε κόκκινο με τις ζάντες σε κάθε περίπτωση να είναι μαύρες.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

  • TGk

    To κορυφαιο στην κατηγορια του...δυνατο μοτερ,ποιοτητα κατασκευης με μικρο κοστος σε αναλωσιμα και παγια εξοδα αξιζει το καθε ευρω οτι πληρωσεις περνεις!

      12
  • Jim

    Ακριβό για τα κυβικά αυτά. Σε αυτή την τιμή πας κατευθείαν σε 600-650 κυβικά. Και 4500€ να το έδιναν, πάλι θα το σκεφόμουν να το πάρω, καθώς θα έχεις τα ίδια τέλη και πάγια έξοδα με 600-750κυβικά, ενώ θα είσαι κατά πολύ πιο αργός...Εκτός αν θες κάτι οικονομικό. Βέβαια αν θες κάτι οικονομικό, λόγω και της ισχύουσας νομοθεσίας κοιτάς κάτω από 300 κυβικά...

      12