Οδηγώντας

    Η άνεση είναι ένα από τα κυρία χαρακτηρίστηκα του J300 και το αποδεικνύει από την πρώτη στιγμή που θα βρεθείς στη σέλα του. Το εργονομικό τρίγωνο είναι ιδανικό με τα γόνατα να τοποθετούνται σε γωνία 90 μοιρών και τα χέρια να έρχονται σε φυσιολογική θέση για να πιάσουν το τιμόνι. Τα πόδια πατούν με ευκολία κάτω καθώς η σέλα απέχει 775 χιλιοστά από το έδαφος, ενώ υπάρχουν και «κοψίματα» στο πάτωμα του scooter για να μην ανοίγουν πολύ τα πόδια. Η κυκλοφορία στους μόνιμα μποτιλιαρισμένους δρόμους της πόλης είναι πάντα μια άσκηση υπομονής, αλλά το J300 δρα ως αγχολυτικό και σε βοηθά να ελιχθείς με ευκολία και να αφήσεις πίσω σου την κίνηση. Όπλα του στο αστικό ρινγκ είναι το «ατέλειωτο» κόψιμο του τιμονιού, η ακρίβεια της μετάδοσης και το σωστό ζύγισμα. Ο όγκος του scooter δεν είναι αμελητέος, αλλά το μαζεμένο πλάτος του βοηθάει στο να περάσει από στενά σημεία. Η δύναμη του κινητήρα είναι υπεραρκετή για τις αστικές μετακινήσεις και οι αποστάσεις από φανάρι σε φανάρι καλύπτονται γρήγορα. Το V-Box έδειξε ότι τα πρώτα 100 χιλιόμετρα από στάση έρχονται σε 10,7 δευτερόλεπτα, ενώ η επιτάχυνση συνεχίζεται αβίαστα μέχρι την τελική των 140 χιλιομέτρων.


    Το J300 όμως δεν απευθύνεται μόνο σε όσους θέλουν να μετακινούνται αποκλειστικά εντός πόλης. Η ζελατίνα, η ευρύχωρη σέλα και φυσικά οι επιδόσεις σε προδιαθέτουν να βγεις εκτός πόλης και τότε ανακαλύπτεις το άλλο του πρόσωπο, το πιο σπορ. Η ρύθμιση της μετάδοσης κρατά τον κινητήρα στο «καλό» εύρος στροφών και έχεις πάντα αποθέματα δύναμης, ώστε να επιταχύνεις ή να προσπεράσεις. Για να φεύγουν πιο άνετα τα χιλιόμετρα της εθνικής, θα ήταν ευπρόσδεκτες κεκλιμένες πλατφόρμες που θα σου επέτρεπαν να τοποθετήσεις τα πόδια πιο ψηλά στην ποδιά. Όμως, η απουσία τους είναι ένα ακόμα στοιχείο που ενισχύει στον σπορ προσανατολισμό, καθώς σε τοποθετεί σε πιο επιθετική στάση. Στις στροφές, απολαμβάνεις σταθερότητα και στιβαρότητα, μάλιστα οι μηχανικοί της Kawasaki έχουν τοποθετήσει το κεντρικό σταντ σε τέτοιο σημείο και με τέτοιο τρόπο ώστε είναι πολύ δύσκολο να βρει, επιτρέποντας στο J300 να παίρνει μεγάλες κλίσεις. Αλλάζει άμεσα κατεύθυνση με ένα μικρό σπρώξιμο του τιμονιού και παραμένει στην τροχιά που έχεις επιλέξει. Οι αναρτήσεις που μέσα στην πόλη απορροφούν αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου και προσφέρουν επίπεδα άνεσης που σπάνια συναντάμε σε scooter, στο συνεχόμενο στροφιλίκι αποδεικνύονται όσο σκληρές και στιβαρές πρέπει παρέχοντας ακριβή πληροφόρηση για το τι κάνουν οι τροχοί, εμπνέοντας εμπιστοσύνη. Τα φρένα μπορεί να μην εντυπωσιάζουν με το αρχικό τους δάγκωμα, αλλά έχουν προοδευτική λειτουργία και, όπως δείχνουν οι μετρήσεις, είναι αποτελεσματικά αφού καταφέρνουν να  ακινητοποιήσουν το J300 από τα 100 χιλιόμετρα την ώρα σε 46,2 μέτρα.
     

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KAWASAKI: Δείτε όλα νέα μοντέλα του 2024 στο νέο ελληνικό website!