• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

H εξαιρετική ποιότητα κύλισης και η καλή αίσθηση στον αναβάτη είναι τα δύο μεγάλα "ατού" του Like II στο δρόμο.

    Οδηγώντας: Βελούδινο αλλά και στιβαρό

     

    Στο δρόμο, το Like II αποκαλύπτει ότι μπορεί να προσφέρει άνω του ικανοποιητικού οδηγική συμπεριφορά. Ήδη από την «θεωρία», το πλαίσιό του, τα φρένα του και ένα εξαιρετικό μοτέρ θέτουν βάσεις για μια απολαυστική εμπειρία. Το Like II εκπληρώνει τις προσδοκίες και το πρώτο στοιχείο που επιδεικνύει, είναι μια πολύ καλή ποιότητα κύλισης: είναι βελούδινη και πραγματικά σε εκπλήσσει ευχάριστα, αφού αναρωτιέσαι αν οδηγείς αστικό scooter 125 κυβικών ή κάτι μεγαλύτερο. 

    Παράλληλα, ο αναβάτης αισθάνεται ακρίβεια και σαφήνεια στους ελιγμούς με το Like ΙΙ: Μας έκανε εντύπωση μάλιστα, η πληροφορία που φθάνει στο τιμόνι από τον εμπρός τροχό, κάτι το οποίο δεν συναντάς εύκολα σε scooter με ζάντες 12 ιντσών και βοηθά πολύ τον αναβάτη να νιώθει σιγουριά για την διαθέσιμη πρόσφυση. Όπως είπαμε και παραπάνω, ο κινητήρας είναι γραμμικός και η ισχύς πάντα αρκετή, ενώ στην πέδηση τα φρένα δείχνουν μια πολύ καλή εικόνα. Καθώς είναι συνδυασμένα, ο αναβάτης πρέπει να χρησιμοποιεί και τις δύο μανέτες –πολλοί αναβάτες που προέρχονται από μοτοσυκλέτα χρησιμοποιούν μόνο την μπροστά και σε μια τέτοια περίπτωση, ο εμπρός δίσκος χάνει σε ισχύ και αίσθηση. Όταν λοιπόν λειτουργούν μαζί, τα φρένα επιβραδύνουν πειστικά το Like II με τον πίσω τροχό να μπλοκάρει σχετικά δύσκολα και τον εμπρός, πρακτικά, ποτέ. Το πλαίσιο του Like II θα υποστηρίξει έντονους χειρισμούς στην πόλη αν αυτοί χρειαστούν, κρατώντας υπό έλεγχο κάποιες τάσεις νευρικότητας από τους 12άρηδες τροχούς στις οδικές κακοτεχνίες. 

    Μια και φτάσαμε εδώ λοιπόν, οι αναρτήσεις είναι σχετικά σκληρές για να εξασφαλίσουν σταθερότητα και θα επιτέψουν στις έντονες κακοτεχνίες να γίνουν αισθητές, όμως σε γενικά επίπεδα ικανοποιούν με την λειτουργία τους και δεν επηρεάζουν την κύλιση του μοντέλου. Έξω από την πόλη, τα όρια του scooter εμφανίζονται «ευγενικά» λίγο πριν τα 100, όμως με ταχύτητες κάτω από αυτή, η περιαστική μετακίνηση με το Like II είναι εφικτή σε κάθε περίπτωση. 

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

    KYMCO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ