Σέλα-καναπές με υψηλότατα επίπεδα άνεσης, όπως μας έχει «καλομάθει» το Downtown από καταβολής του.

Σέλα-καναπές με υψηλότατα επίπεδα άνεσης, όπως μας έχει «καλομάθει» το Downtown από καταβολής του.

Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.

Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.

  • Σέλα-καναπές με υψηλότατα επίπεδα άνεσης, όπως μας έχει «καλομάθει» το Downtown από καταβολής του.
  • Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.

Aνεση-εργονομία

H εξαιρετική άνεση αλλά και τα υψηλά επίπεδα πρακτικότητας, εξακολουθούν να χαρακτηρίζουν το Downtown 350 και στην νέα του έκδοση. Η μεγάλη σε διαστάσεις και αρκετά μαλακή σέλα παραμένει ίδια, αγκαλιάζοντας το σώμα του αναβάτη και προσφέροντας ονειρικά επίπεδα άνεσης. Σε συνδυασμό με το τοποθετημένο στο ύψος του στήθους τιμόνι, την μεγάλη ζελατίνα και την φαρδιά ποδιά, ο αναβάτης τοποθετείται «μέσα στο scooter». Ως αποτέλεσμα, η προστασία από τον αέρα και τις καιρικές συνθήκες είναι αξιοσημείωτα καλή, πράγμα που το διαπιστώσαμε ιδίοις όμμασι στον άστατο καιρό της περιόδου της δοκιμής. O αναβάτης μπορεί να τοποθετήσει τα πόδια του σε 2 θέσεις: Οριζόντια, στο πάτωμα ή εμπρός, στο εσωτερικό της ποδιάς, με την δεύτερη θέση να βολεύει καλύτερα τα πιο κοντά άτομα λόγω της μικρής σχετικά απόστασης από την σέλα. Ο συνεπιβάτης για μια ακόμη φορά είναι εξαιρετικά άνετος, με την μεγάλη πίσω σέλα να πλαισιώνεται από τεράστιες χειρολαβές και σωστά τοποθετημένα μαρσπιέ.



Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.

Τα ντουλαπάκια προσφέρουν 2 χώρους για μικροαντικείμενα σε άμεση πρόσβαση. Στο αριστερό φαίνεται και η παροχή ρεύματος USB. Τα ντουλαπάκια ωστόσο δεν φέρουν κλείδωμα.

Kοινοποίησε το »

Στον πίνακα οργάνων κυριαρχεί η κυκλική οθόνη του Noodoe, ανάμεσα στο αναλογικό ταχύμετρο αριστερά και την οθόνη πολλαπλών ενδείξεων, δεξιά. Στα χειριστήρια, έχει προστεθεί το διακριτικό μπουτόν απενεργοποίησης του traction control,  στο αριστερό χέρι του αναβάτη, με το οποίο ο τελευταίος μπορεί να απενεργοποιήσει το σύστημα. Τα ντουλαπάκια της ποδιάς παραμένουν χωρίς δυνατότητα κλειδώματος, οπότε χρησιμεύουν για προσωρινή αποθήκευση αντικειμένων που θα χρειαστείτε άμεσα όσο οδηγείτε,
ενώ το αριστερό φέρει θύρα USB για παροχή ρεύματος. Όμοιος παραμένει και ο χώρος κάτω από την σέλα: Φωτιζόμενος και με όγκο 40 λίτρα σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις, ο χώρος μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 2 κράνη, κατά προτίμηση 1 jet και ένα full face ή 2 κλειστού τύπου, αν το ένα είναι μικρό ώστε να τοποθετηθεί στην εμπρός θέση. Κατά τα άλλα, το φάρδος του χώρου θα επιτρέψει την μεταφορά αρκετών αντικειμένων αντίστοιχων διαστάσεων.
 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Kοινοποίησε το »

KYMCO: Συναρπαστική απόδοση με XCITING VS 400